יואב שורק סופד לבנו דביר הי"דניב אהרונסון, וואלה!NEWS

מאות בני אדם הגיעו הערב (חמישי) לבית העלמין ביישוב עפרה, שם הובא למנוחות דביר שורק הי"ד, הצעיר בן ה-19 שנרצח בפיגוע הדקירה סמוך למגדל עוז בגוש עציון.

שורק הותיר אחריו הורים - יואב ורחל, ושישה אחים: שחר בן 24, נועה בת 23, רות בת 21, בנימין בן 15, איתן בן 13 ואורי בן 9.

שורק למד בישיבת ''אור תורה - מחניים'' במגדל עוז, היה במסלול בני ישיבות לקראת גיוסו לשירות קרבי בצה''ל. שורק הוא נכדו של הרב בנימין הרלינג, שנרצח בפיגוע ירי בהר עיבל בשומרון באוקטובר 2000.

משפחת שורק החליטה לתרום את איבריו של דביר, ואביו יואב אמר: "אילו יכולנו לשאול את דביר זה היה רצונו". קרניות עיניו יושתלו בימים הקרובים.

האב ספד לבנו בהלוויה: ״הייתה לך אישיות כל-כך מיוחדת, הרגשתי שאני יכול רק לאהוב ולשמוח בה. אנחנו נותרים פצועים וחסרים. איך נדמיין שלא תבוא עוד והאם נמצא כוחות כדי לחיות ולשמוח?

"בעוד ימים אחדים היינו אמורים לחגוג לך 19. הייתה לך אישיות מיוחדת. קיבלנו מתנה ל-19 שנה. כמה כאב יהיה וגעגוע. רשעים תאבי מוות לקחו אותך אבל לא פגעו באור. טהור הסתלקת מאיתנו, אנחנו ננסה להוסיף אור וטוב״, כך האב.

מסע ההלוויה של דביר שורק הי"דTPS

מחקירת הפיגוע עד כה עולה כי דביר נאבק במחבלים שרצחו אותו סמוך למגדל עוז, וניסה להתנגד.

הרצח עצמו בוצע כ-100 מטרים מעמדת הש"ג של היישוב. במערכת הביטחון מעריכים שהמחבלים הפתיעו את דביר והתנפלו עליו, אולם לא חטפו אותו כפי שנדמה היה בתחילה.

גופתו של דביר בן ה-19 אותרה כ-6 שעות לאחר הרצח. הוא יובא למנוחות הערב (חמישי) ביישוב מגוריו עפרה.

נתניהו מבקר בזירת הרצח בגוש עציון