ניצחון עד הסוף.
ניצחון עד הסוף.צילום: דודי אלצופין

פאנל פרויקט הניצחון של תנועת "אם תרצו" התקיים הערב (חמישי) לראשונה בבני ברק, בהשתתפות חברי הכנסת עוזי דיין (הליכוד), מתן כהנא ועידית סילמן (הימין המאוחד).

האירוע נפתח בדקה דומייה לזכרו של דביר שורק הי''ד שנרצח בפיגוע בגוש עציון.

ח"כ דיין טען בדיון כי ''הציונות ומדינת ישראל מנצחים ובגדול. את זה אומרים שכנינו שמתבוננים במדינה יציבה ודמוקרטית, אשר הולכת ומתפתחת לנגד עיניהם וצועדת בצעדי ענק לעבר עצמאות אנרגטית, מהפכות משנות דרך ומציאות בתחום המים והטכנולוגיה וכן דמוגרפיה''.

בנוגע לחמאס בעזה אמר דיין ''הוא אינו חלק מפתרון אלא הבעיה עצמה. כדי להלחם אפקטיבית בארגון טרור יש לאיים על עצם קיומו. קרי, לחסל את ההנהגה שלו. אבל, זה דורש כניסה ומבצע רחב בעזה והוא יגבה מחיר כבד. הליכוד כעת נוהג באחריות וכובד ראש".

ח"כ עידית סילמן קראה להגדיר מהו ניצחון אמיתי. ''מדינת ישראל היא המקום הטוב ביותר לחיות בו, גם לערביי ישראל. להיות אור לגוים זה לא סתם. כאשר מדברים על ניצחון צריך לראות מה המטרה ואז לפרוט אותה. בעזה יושב ארגון טרור, השאלה איך אנחנו מתנהלים מולו. אנחנו רואים כל הזמן סבבי לחימה. בסוף, הכסף הקטארי לא עוזר לאנשים כדי להוציא אותם מהעוני ומהאבטלה או שהכסף הזה משתמשים בו לתשלום למשפחות מחבלים.

''כאשר מאפשרים לחמאס להרים ראש זה מגיע גם לשאר מדינת ישראל. מדינת ישראל צריכה לדאוג שהבנים שלנו חוזרים הביתה. החמאס חייב לדעת שהחזקת הבנים היא נטל ולא נכס", הדגישה.

אל"מ במיל' מתן כהנא השמיע ביקורת מרומזת על עודף המשפטיזציה בצה''ל. "כאדם יהודי אנחנו צריכים להיות הכי מוסריים בעולם. אנחנו לא יכולים להרוג סתם אנשים. אנחנו צריכים להיות הרבה יותר נחושים נגד חמאס. עודף המוסריות הורגת אותנו. ראש הממשלה הבא צריך להיות בנימין נתניהו, מישהו צריך להימין אותו".

מתן פלג, יו"ר תנועת "אם תרצו", אמר: "שמחים לראות עוד חברי כנסת ואישי ציבור מבינים שרק אימוץ של גישת ניצחון יכולה לשנות את המצב נגד החמאס. יש לזכור שהסכמים ברי קיימא אפשר לעשות רק עם אויבים מובסים. רק כשלא נותר בהם שביב של תקווה לחסל אותך. אני שמח שהבאנו את דבר פרויקט חשוב זה גם לבני ברק. אויבי ישראל צריכים לדעת כי ידו הארוכה של צה"ל לא רק תשיג אותם אלא גם תחסל אותם".

יעקב וידר, יו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר בני ברק, אמר כי "דווקא בערב תשעה באב בו חרבה ירושלים, חשוב לזכור שהניצחון על הטרור הפלסטיני הרצחני הוא אינו עניין מפלגתי אלא כלל ישראלי, והמאבק בו חשוב לתושבי בני ברק כמו לתושבי אפרת ותל אביב. אני חייב לשבח את ראש הממשלה נתניהו שהצליח להדחיק את השיח על ויתורים והפקרת חבלי ארץ למרצחים, שיח שגרם לעידוד טרור. שמחתי לארח את תנועת אם תרצו בבני ברק עם הפרויקט החשוב שהם מובילים".

גרג רומן, מנכ"ל פורום המזרח התיכון סיכם: "מה שתוכלו לעשות ברגע שיודיעו שיוצאים למלחמה הוא לעמוד מול הממשלה ולתת לה כתף לצאת ולנצח. אנחנו צריכים לתת תמיכה בניצחון עד הסוף. הערבים רק יודעים איך להפסיד בגלל זה יש כיום את מדינת ישראל".