זהבה שאול
זהבה שאולצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עשרות בני אדם הפגינו היום (שישי) מול בית ראש הממשלה בירושלים, בדרישה להשיב את חללי צה''ל אורון שאול והדר גולדין הי"ד המוחזקים על ידי החמאס ברצועת עזה.

זהבה שאול, אמו של אורון שאול, אמרה בהפגנה: "באתי לכאן כי הבטחתי לראש הממשלה בפגישה האחרונה שיצאתי ממנה מאוד מאוכזבת שלאן שהוא יילך, אני ארדוף אחריו. הוא לא ייפטר ממני עד שאורון יחזור הביתה".

שאול הוסיפה: "אנחנו מתחילים כרגע ליד בית ראש הממשלה ואנחנו לאט לאט נלך לכל השרים ולכל חברי הכנסת. אני רוצה את בני אורון. אני לא צריכה לרדוף אחרי ראש הממשלה אבל אני עושה את זה כי הוא לא מחזיר את בני.

''גם אחרי חמש שנים יש תקווה. בעלי הרצל בקש ממני על ערש דווי 'זהבה, אני מבקש - תחזירי את אורון', שמתי את היד על הלב ואמרתי לו שאעשה הכול כדי להחזיר אותו", סיפרה האם השכולה.

בחדשות 12 דווח כי שר החינוך הרב רפי פרץ, שבתור הרב הצבאי הראשי קבע את מותו של אורון שאול על סמך הממצאים, נקלע להפגנה ושוחח עם המפגינים - בהם אבירם, אחיו של אורון.

"אני רוצה שזה יקרה", אמר פרץ על המגעים להחזרת אורון שאול, "באתי להגיד לכם שאני שותף". האח הטיח בו: "לא נתתם לאבא שלי לראות את אורון וזה על אחריותך".