אינטרנט רימון
אינטרנט רימוןצילום: דוברות

חברת ''אינטרנט רימון'' נערכה מראש לצריכת שיא של כל הזמנים בנפח הגלישה באינטרנט מצד לקוחותיה, בשל צום תשעה באב.

מדי שנה בתשעת הימים ובתשעה באב ישנה עלייה של 20% בנפח הגלישה, כאשר במהלך השנה הנוכחית עוד לפני תשעת הימים התרחשה עלייה של 37% ובתשעה באב צופים ברימון עלייה נוספת 35% לפחות.

יריב פאר, מנכ"ל 'אינטרנט רימון', מסביר כי "בשנה האחרונה ישנה עלייה בשימוש בטלוויזיה המשודרת על גבי רשת האינטרנט כמו סלקום TV ופרטנר. הצפייה בפלטפורמות הללו מהווה יחד 56% מהגלישה ברשת של רימון".

עוד הוסיף פאר: "המודעות לגלישה בקרב ההורים עלתה רבות והובילה לגידול לקוחות ניכר בחודשי הקיץ, יחד החום הכבד שמשאיר אנשים רבים בבית במזגן ובכך תורם את חלקו לעליה משמעותית נוספת בנפח הגלישה בתשעת הימים''.

פאר הדגיש כי בחברה נערכו מראש לעומס והגדילו משמעותית את מצבת כח האדם לקראת צום ט' באב, הן במוקד שירות הלקוחות והן במחלקה הטכנית. "לקראת ימי תשעת הימים ביצענו היערכות מורחבת בכל מחלקות החברה על מנת להבטיח גלישה חלקה ומיטבית ללקוחותינו במהלך צום ט' באב, במידה ועקב העומס יהיו תקלות אנשי רימון ערוכים למתן פתרונות מיטביים במהירות האפשרית".