מירי רגב
מירי רגבצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שרת התרבות והספורט מירי רגב (הליכוד) תקפה בחריפות את יו"ר האיחוד הלאומי ושר התחבורה בצלאל סמוטריץ', לאור הביקורת שהשמיע על ראש הממשלה בנימין נתניהו.

''סמוטריץ' התבייש לך! אני קוראת לך להתנצל על המילים שבהם כינית את ראש הממשלה. אתה כנראה מסתובב לאחרונה יותר מדי בקרבת שקד בנט וגם אתה נדבקת מהם במחלת 'יורים בתוך הנגמ"ש'", אמרה רגב.

מוקדם יותר הגיב שר התחבורה סמוטריץ' לפסיקת בית המשפט האוסרת הפרדה מגדרית בהופעה מוסיקלית לציבור הדתי והחרדי בעפולה.

''הלוואי ויכולתי לצפות מראש הממשלה לצאת להגנתו של הציבור הדתי ולקרוא את היועץ המשפטי לממשלה, שאנשיו מובילים את הכפיה החילונית הפונדמנטליסטית הזו, לסדר. אבל הוא עסוק בלחפש כעת את המנדטים שלהם ואין לו זמן לטפל במצוקותיהם.

''מערכת משפט מטומטמת. סליחה שלמרות מעמדי לא מוצא מילה מעודנת יותר. טמטום פרוגרסיבי פודמנטליסטי. ומאחר וחסידי משילות אנחנו לא נפתור עצמנו בלגלגל את האחריות על המשפטנים: ראש ממשלה חלש שמאה אחוז מהטרלול הזה מתרחש במשמרת שלו. אפס מנהיגות. אפס משילות. דינה זילבר היא ראש הממשלה האמיתי.

''אני קורא לכלל המפלגות הדתיות להודיע כעת לראש הממשלה כי יתנו את כניסתם לממשלתו אחרי הבחירות בביצוע תיקוני החקיקה הנדרשים כדי לשים סוף לכפיה החילונית הזו ולאפשר לציבור הדתי לחיות על פי אמונתו", הדגיש סמוטריץ'.