באולמות התצוגה אפשר להתרשם מהמבחר הגדול של דגמי הונדה סיויק החדשים בנפחים השונים. הנהגים מוזמנים לתאם נסיעת מבחן כדי להרגיש את חווית הנהיגה העוצמתית, להבדיל מרכבים אחרים במקביל לתחושת הביטחון הייחודית.

דגמי civic החדשים

אדם המעוניין לרכוש רכב, מקבל בשלב ראשון החלטה מהו גודל הרכב הנחוץ לו, בהתאם לתדירות הנסיעות שלו ומספר הנוסעים ברכב. אם הוא נוהג בדרך כלל לבד, יסתפק ברכב קטן בנפח של 1,000 סמ"ק, אך אם מדובר ברכב משפחתי ונוסעים בו בדרך כלל ארבעה או חמישה נוסעים כולל הנהג, הבחירה תתרכז בין דגמי 1.500 , 1.600 סמ"ק או הדגם הייחודי TYPE R .

בכל הדגמים החדשים של הונדה קיים דגש רב על נושא הבטיחות. לאור מה שקורה בכבישים נושא זה מקבל חשיבות גדולה מהרגיל ולקוחות רבים מעדיפים רכבים שהושקעה בהם מחשבה רבה בנושא תכנון הבטיחות ויישומו בפועל.

הונדה סיויק TYPE-R

בדגם זה הכולל תיבה ידנית בת ששה הילוכים, קיימת צריכת דלק משולבת של 7.8 למאה קמ"ש. הדגם היוצא דופן והספורטיבי הוא בעל גלגלי שיניים במקום מצמדים ולכן מבצע פעולות באופן ממוקד ומהיר.

רמת האבזור בדגם זה היא ברמה 7, יש בו מערכות משוכללות של abs , מערכת עזר לבלימה, לזינוק בעלייה, בלימה אוטונומית המסייעת בהפחת עוצמת ההתנגשות בקרת שיוט ועוד.

מדובר בדגם מוצלח מאד ברמת גימור ייחודית המתאים לכל נהג.

הונדה סיויק 1.6

רכב משפחתי מובהק המאפשר נהיגה בטיחותית ברמה גבוהה מאד לאור המערכות המתוחכמות המותקנות גם בדגם זה כמו המערכת לבלימה אלקטרונית ואזהרה בטרם התנגשות חזיתית.

דגם מיוחד זה עוצב באופן לא סטנדרטי, הוא מרשים, מרווח מאד ומתאים לכל משפחה. האחיזה על הכביש היא ברמה גבוהה מאד וכל נהג יחוש את ההבדלים כיוון שהרכב נוסע כיאות על הכבישים.

הונדה סיויק 1.5 – האצ'בק

רכב משפחתי מצוין הפועל באמצעות מנוע טורבו חדשני. התכנון המוקפד יצר שטח פנימי מרווח מאד ולכן מתאים מאד לנסיעות קצרות וארוכות.

ההקפדה על הבטיחות נראית גם בדגם זה הכולל מערכת לבלימה אלקטרונית, מערך עזר לבלימת חירום, בקרת יציבות דינאמית, נקודות עיגון, התראת לחצי אוויר בצמיגים ועוד.

בנפח זה קיימים שלושה דגמים, דגם ספורט MT , דגם ספורט ודגם ספורט פלוס, לבחירתו של כל לקוח בהתאם לצרכים שלו.

הונדה סיויק 1.0

רכב מצוין המתאים למי שנוסע בדרך כלל לבד, אך לא רק. מנוע הטורבו מאפשר נסיעות נעימות הן בעיר והן מחוצה לה בצריכת דלק משולבת של 4.7 ליטר למאה קמ"ש.

מערכות הבטיחות בדגם זה הן ABS לנעילת גלגלים, מערכת לחלוקת בלימה אלקטרונית, מערכת עזר לבלימת חירום, נקודות עיגון, התראת לחץ אוויר ועוד.

בנפח זה קיימים שני דגמים, civic 5d 1 l mt ו - /civic 5d 1 l

ההיצע הרב של דגמי סיויק המוצלחים מאפשר לכל נהג לרכוש את הדגם הנכון ביותר עבורו.

נסיעה טובה ובטוחה.