שדרוג הבית
שדרוג הביתצילום: pixabay

כאן, תוכלו ללמוד כיצד לגבש את עיצוב חדר השירות הביתי שלכם, וכן להיחשף לצעדים לליטוש דפנות הבית, כלומר הקירות שחוצצים בין המרחב הפנימי לסביבת החוץ.

טיפים לעיצוב חדר האמבטיה הביתי

בחירת אמבטיות – כשאתם בוחרים אמבטיות, קחו בחשבון שזהו ההתקן המרכזי בחדר הרחצה. הוא מרכזי משום שהוא צריך להיות דומה לכיור, הגיגית השנייה בגודלה במרחב החדר, ומאידך – להיות דומה למקלחון, היות ושניהם משמשים כהתקני רחצה באותו חדר. בחדרים קטנים מאד ניתן לעטוף את גיגית האמבטיה בפלטות זכוכית המשמשות כמקלחון. במקרה בו ישנו מקום מספק גם לאמבטיה וגם למקלחון, מומלץ לעבוד עם הדמיית מחשב ולבחור אמבטיה שתעמוד בזכות עצמה כהתקן מעוצב בחדר.

בחירת כיורים – בחירה זו הכי כדאית לביצוע על פי מראה האמבטיה. אם זו אמבטיה מרובעת, מומלץ לבחור בכיור מרובע שייראה כמוה, ואם זו אמבטיה עגולה או אליפטית אנו ממליצים להצטייד בכיור בהתאם. מומלץ להיות עקיבים גם בגוון של 2 הגיגיות הללו. כמו כן, בחרו כיור שקוע בתוך השיש או עומד עליו, בהתאם להעדפותיכם הדקורטיביות.

בחירת מקלחונים – את המקלחונים ניתן לבחור כשהם בצורת מלבן או רבע מעגל. בתצורות אלו ניתן להעמיד את המקלחון בפינת החדר ולא בנקודה מקרית. מעוניינים במקלחון ללא צורת מוגדרת, שמוטמע במרכז החדר? שימו על גיגית האמבטיה שלכם מקלחון זכוכית בהדבקה. הזמנת העבודה נעשית מול החברה, ששולחת נציג להבריג ולהדביק את ההתקן הייחודי על האמבטיה שלכם.

בחירת ארונות – ארונות אמבטיה הכי כדאי לבחור בהתאם לדלתות החדר, מגירותיו ושאר התקני הפתיחה שלו. כך, אתם שומרים על מראה אחיד עבור חדר האמבטיה. מומלץ לעבוד עם הדמיית מחשב ולהוציא את הנוסחה הטובה ביותר של ארונות אמבטיה עבור חדרכם.

טיפים לבחירת חלון בפרופיל בלגי

חלונות בלגיים מתחלקים ל- 2 קבוצות עיקריות: חלון בודד בגודל קטן או חלון ענק המביא את קיר הבית שלכם להיות כמו בחדר שמש. מאד מקובל לשלב עם חלונות אלו וילונות גלילה להחשכת החדר. במידה ובחרתם חלון בפרופיל בלגי בגודל גדול, כזה אשר יוצר קיר שקוף, יש להצטייד בהתקן הצללה שנקרא 'מסך', מעין וילון גלילה ענק להסתרת וחשיפת חלון הקיר.