ח"כ עידית סילמן
ח"כ עידית סילמןצילום: חזקי ברוך

ח"כ עידית סילמן שלחה היום (שני) מכתב לשגריר ארה"ב בישראל, ובו ביקשה ממנו לפעול להקלת תנאטי השחרור שהוטלו על יהונתן פולארד.

"אסתר פולארד, רעייתו של יהונתן פולארד, חולה זה מכבר בסרטן מתקדם ולפי בדיקות שנערכו בימים האחרונים מחלתה הקשה התפשטה גם לעצמות", כתבה סילמן.

סילמן הוסיפה: "אני פונה אליך כי תפעל ככל שתוכל על מנת שבוושינגטון יבינו את חומרת המצב ויקלו את תנאי השחרור המחמירים של יהונתן פולארד. במגבלות הנוכחיות, הוא אפילו אינו מסוגל ללוות את רעייתו החולה לבית החולים. לאור זאת, אבקש מאדוני גם לפעול על מנת לאפשר את הגעתם של יהונתן ואסתר לישראל".

"עם ישראל כולו נושא את עיניו וליבו לארה"ב ומתפלל להחלמתה המהירה של אסתר, להקלה בתנאיו המגבילים של יהונתן ולהגעתם של שני בני הזוג לישראל במהירות האפשרית. בשל הערכתו הגדולה של הממשל האמריקאי בראשות נשיא ארה"ב מר דונאלד טראמפ ושלך למדינת אני מלאה תקווה כי תפעלו יחד למען בני הזוג פולארד", ציינה.

סילמן מסרה לערוץ 7: "יונתן פולארד הקדיש את חייו למען עם ישראל. ראוי שמדינת ישראל תעשה כל מאמץ כדי להקל ולקצוב את עונשו. לאור מצבה הבריאותי הקשה של רעייתו אסתר על מדינת ישראל להגביר מאמצים ולעשות כל מה שלאל ידה כדי שהממשל האמריקני יגלה הבנה למצב האנושי המורכב ויאפשר לבני הזוג פולארד לעלות ארצה במהרה".