קובי מחט
קובי מחטצילום: משה שי

השחקן והמגיש קובי מחט מגיב לחקירתו באזהרה בחשד לעבירות מין והסביר כי הוגשה נגדו תלונת שווא.

״יום קשוח עובר על כוחותינו", כתב מחט בפייסבוק. "בשנתיים האחרונות אני ומשפחתי נמצאים תחת מסכת הטרדות, איומים וניסיונות סחיטה קשים. בגין איומים אלה, אשר כללו איום בפגיעה פיזית באשתי, הגשתי לפני כשמונה חודשים תלונה למשטרה".

לדברי מחט, "למשטרה הוגש באותו מעמד הארד-דיסק מלא בראיות מצולמות, כתובות ומוקלטות, המתעדות את העבירות המיוחסות לה ושאינן משתמעות לשני פנים. כמובן שמטעמי חשש לשיבוש חקירה לא אוכל לפרטן. בית המשפט הטיל על המטרידה צו הרחקה ושהייה במעצר בית.לצערי, כמה ימים אחרי הגשת התלונה מצידי החליטה הנאשמת לבדות תלונת שווא נגדי ולנצל ניצול ציני את הקמפיין החשוב ביותר בעשורינו, קמפין Me Too".

"במשך כל החודשים האחרונים פנינו באמצעות עורך דיני למשטרה, ברצון לחשוף את החומרים המרשיעים שברשותי ולענות לכל השאלות, ואתמול אכן עשינו זאת. שיתפתי פעולה באופן מלא וזכיתי לחקירה הוגנת קשוחה ואנושית עד מאוד", הוסיף מחט. "לשמחתי, מבעוד מועד הזמנתי חופשה עם משפחתי המורחבת, אליה אני יוצא מחר וכולי תקווה שעד חזרתי המשטרה תמצה את החקירה ואת הדין ותביא לסיום תקופה של סיוט אמיתי, לי ולמשפחתי".

השחקן הדגיש: "עד כדי כך בטוח אני בצדקתי שהגשתי תלונה בגין האיומים וההטרדות. אדם בר דעת, שיודע שיש מאחוריו קופת שרצים, לא היה עושה כן. אין כמה אמיתות חברים. יש רק אחת. והעובדות ייצאו לאור במהרה".