ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי
ח"כ לשעבר מיכאל בן אריצילום: הלל מאיר/TPS

גורמים בימין תוקפים בצהריים (שלישי) בשיחה עם ערוץ 7 את הד"ר מיכאל בן ארי ומפלגת עוצמה יהודית זאת לאחר שהצטרפו לשמאל במתקפה נגד יו"ר ימינה איילת שקד.

"בן ארי ועוצמה יהודית תוקעים סכין גב הימין", הם אמרו, "מצער שמיכאל בן ארי ומפלגת עוצמה לישראל מצטרפים לסתו שפיר, יאיר גולן ועיתון הארץ במתקפות נגד שקד".

הם הוסיפו "במקום להבין שהתקשורת רודפת את שקד דווקא בגלל חוזקה והיעילות שלה ביישום אידיאולוגיות הימין, אנשי עוצמה יהודית הראשונים להצטרף ל'עליהום' השיקרי של השמאל נגד שקד".

"דווקא כאשר השמאל רוקד על הדם, היינו מצפים מאנשי ימין אמיתיים לתת גב. הקפיצה שלהם יחד עם עיתון הארץ מאכזבת מאד".

הדברים מפי הגורמים מצטרפים לדבריה של יו"ר ימינה שקד שאמרה, "אני רואה שהיחידים שתוקפים אותי ללא הפסק זה סתיו שפיר ואהוד ברק ולצערי גם ברוך מרזל ובן ארי שחברו בעניין הזה לשמאל הקיצוני".

"אני מאוד מאוד מאמינה במפלגת ימינה, אני מאמינה מאוד בימין האידיאולוגי ואני מאמינה שאם אנחנו נהיה חזקים גם תקום ממשלת ימין", הוסיפה.

יו"ר עוצמה יהודית, מיכאל בן ארי, מוסר בתגובה "לא אנו תקפנו את שקד, שקד הותקפה ע״י עיתון הארץ, וראוי היה שתבהיר לציבור באופן חד משמעי ולא בהסטת האש אלינו. אם לא היו דברים מעולם, והיא לא השפיעה על מעולם על מהלכיו של מנדלבליט, אנו מצפים שתגיש תביעת דיבה, כדי לטהר את שמה".

איתמר בן גביר הוסיף "‏למרות שאנחנו יריבים אני מאמין ומתפלל שאיילת לא עשתה את מה שמייחסים לה. הצעתי הבוקר את שירותיי בהגשת תביעת דיבה. יחד עם זאת מאוד מטריד שמי שמתיימרת להנהיג הציונות הדתית לא מכחישה שהעיניים שלה והראש שלה בליכוד. האם נפתלי והיא רוצים לעשות עוד אקזיט על הגב של הציונות הדתית???"