שלושה כוכבים ומטבע
שלושה כוכבים ומטבעמאת: ג'קי לוי. איורים: אבי בלייר. בהוצאת: כנרת זמורה ביתן דביר

"מצאתם פעם מטבע זהב ככה סתם באמצע הרחוב? רוב הסיכויים שלא. גם אברמיקו לא האמין למראה עיניו כשראה מטבע נוצץ אליו מהמדרכה. תכף ומיד הוא דרך עליו, שלא יברח, אבל אז קרה לו דבר עוד יותר מוזר". ג'קי לוי השדרן ומספר הסיפורים מוציא ספר ילדים חדש. איורים: אבי בלייר. כנרת זמורה ביתן דביר.

***

בשבוע הבא הזדמנות אחרונה לבקר בתערוכת הפליימוביל המוצגת בגן הבוטני בירושלים. בכניסה יקבל כל ילד דרכון, שילווה אותו במסע בין המדינות-תחנות. הילדים יפגשו מסלול מכשולים, תחנת סינון זהב, פעילות חץ וקשת, דובי קואלה בין העצים, ספינת פיראטים ועוד. הבונוס: מתחם ממוזג עם המון פליימוביל שאפשר לשחק בו. מומלץ מאוד עד גיל 11.

***

בעיר דוד מזמינים אתכם לסגור את הקיץ במגוון פעילויות. כניסת ילדים בעשרה שקלים בלבד. יחד תוכלו לענות עם הילדים על השאלות איך בנו את הביצורים העצומים מעל ‏המעיין,‎‏ איך חצבו את נקבת השילוח וכיצד בנו את ‏דרך עולי הרגל. לחילופין תוכלו לבקר עם הילדים בגן הארכיאולוגי ובמרכז דוידסון. פרטים באתר עיר דוד וב-6033*.

‏***

ומי שמבקש לסגור את הקיץ דווקא בדרום, בבאר שבע מחכה לכם מוזיאון הלונדע הכיפי והמסקרן שהחל מהשבוע הזה מקיים מדי יום בשעה 11:00 מופע מוזיקלי אינטראקטיבי בחצר. המופע משלב תיפוף על הגוף, ריקוד ושירים אהובים לצד תחרויות משפחתיות שיספקו זמן איכות משפחתי.

***

להצעות: [email protected]