רוקאביציה חוגג שער דרמטי
רוקאביציה חוגג שער דרמטיצילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

שרק יימשך כך. הפעם האחרונה בה ניצחה הפועל רעננה את מכבי חיפה היה אי שם במרץ 2016. מאז עברו שמונה מפגשי ליגה נוספים כאשר בחמישה ניצחו הירוקים מהכרמל ושלושה לא הוכרעו, כולל השניים האחרונים.

הערב (מוצאי שבת) נפגשו חיפה ורעננה שוב, הפעם במסגרת מחזור מספר 1 בעונת 2019/20 של ליגת העל בכדורגל וסיפקו משחק מרהיב, רווי בשערים ודרמטי בסופו השורה הסופית נותרה אותו הדבר - רעננה עדיין ללא ניצחון על חיפה מאז מרץ 2016.

השתיים שהיו הראשונות לעלות לשחק כדורגל בעונה החדשה, הצדיקו את הציפיות של אוהדי הכדורגל בישראל כולם כשסיפקו משחק מהנה ומרהיב.

זה התחיל עם שער מפתיע של רעננה כשאור דסה ניצל טעות קשה בהגנת חיפה בכדי לכבוש כבר בדקה ה-5 והמשיך עם שער עצמי של רז מאיר שכבש לשערו שלו את השני המפתיע במיוחד של רעננה.

השער השני של רעננה הביא לשינוי בחיפה ובמשחק כולו כשהרכש החדש והמבטיח של חיפה צ'ארון שרי נכנס במקום אליסון דוס סנטוס הבלם.

הקשר ההולנדי החל ללהטט על כר הדשא ועשה ככל העולה על רוחו ובדקה ה-36 באה חיפה על שכרה כשיובל אשכנזי צימק את התוצאה וחבשי השווה בירידה להפסקת המחצית.

רעננה שלא ניצחה בחוץ את חיפה מאז אוקטובר 2014 עלתה שוב ליתרון לאחר פנדל מפוקפק בדקה ה-65, אבל המילים האחרונות היו של חיפה וניקיטה רוקאביציה.

החלוץ היהודי-אוסטרלי שחתם על חוזה חדש בחיפה בקיץ החולף בתום סאגה ארוכה פרע את השטרות לאחר שלל החמצות, כשכבש צמד שערים מכריע בתוך 4 דקות, בדקה ה-84 ו-88.

חיפה שכל 10 הניצחונות שלה על הפועל רעננה בליגת העל היו בהפרש של יותר משער אחד, מסתפקת הפעם ב-3:4 מהנה במיוחד.

אחרי ארבע עונות אותן פתחה בהפסדים, תמיד ליריבה מתל אביב, הפעם חיפה פותחת את עונת 2019/20 בליגת העל בכדורגל ברגל ימין עם ניצחון שמראה על אופי גדול ויכולת מרשימה.

אוהדי הכדורגל בארץ יכולים רק לצפות ולקוות כי כך תימשך העונה כולה - עם מבול של שערים.

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת המחזור הראשון של ליגת העל בכדורגל, נפרדו הפועל חדרה ומ.ס אשדוד בתיקו 1:1.