חכמון שוב גנב את ההצגה הערב
חכמון שוב גנב את ההצגה הערבצילום: TPS

שוב בבית. בכל ששת משחקי "הבית" האחרונים שלה בעונה שעברה, לא הצליחה בני יהודה לנצח את היריבה שממול. הערב (ראשון) סוף סוף בבית האמיתי והקבוע שלה, אצטדיון בלומפילד המחודש, הצליחה הקבוצה משכונת התקווה לעשות זאת ובדקה דרמטית במיוחד - הדקה ה-98.

היה זה במשחקה הראשון באצטדיונה הביתי האמיתי אליו שבה לאחר שלוש שנים, כשאירחה בו למשחק הראשון לעונת 2019/20 של ליגת העל בכדורגל את עירוני קריית שמונה.

בכל שמונת המפגשים הקודמים בין השתיים, הוכרע המשחק באופן שווה כשארבע פעמים ניצחה הקבוצה הקטנה מתל אביב וארבע פעמים נוספות זו מהצפון הרחוק.

ובכל זאת, עם כל הכבוד לבלומפילד המחודש ולמהפך המדהים של בני יהודה, זה לא יכול היה לקרות לולא שוב סדרת טעויות קשות של שופט, כשכמו במרבית משחקי העונה שעברה, גם הפעם היה זה השופט אלי חכמון שגנב את ההצגה וסיפק שערוריית שיפוט.

המשחק החל בצורה מצויינת עבור האורחים מהצפון שמשפחותיהם ואוהדיהם נמצאים תחת איום של מתקפת טרור מצידו של ארגון הטרור חיזבאללה. בדקה ה-24 החלוץ הנהדר של קריית שמונה קיליאן שרידן כבש את השער הראשון בהיסטוריה באצטדיון בלומפילד המחודש וסיפק רגעי נחת לעשרות אלפי תושבי הצפון וקריית שמונה בפרט.

אך אז נכנס לפעולה חכמון. החלטה שערורייתית שלו לשלוף כרטיס אדום ישיר למגנה של קריית שמונה בן שמעון בדקה ה-35 לא השתנתה גם אחרי שנעזר במערכת ה-VAR שהראתה מעל לכל ספק כי ניתן היה להסתפק בכרטיס צהוב וזה לא היה הרגע היחידי שלו במשחק בו הוא שוגה כה קשות.

במחצית השניה ניצלה בני יהודה את העצבים של הצפוניים וכבשה מראשו של מוחמד גדיר ממש בתחילתה, בדקה ה-46.

הרחקה נוספת של חכמון, בכרטיס צהוב שני לעברו של מגבו השאיר את קריית שמונה בתשעה שחקנים.

בזבוזי הזמן של הצפוניים הביאו לתוספת של חמש דקות, שהתארכו בשלוש דקות נוספות עד לשערה הדרמטי של בני יהודה ואלבן פנישי שקבע את תוצאת הסיום מעוררת המחלוקת.

בני יהודה שנמצאת על סף הדחה מאירופה אחרי תבוסה מול מאלמו, פותחת את עונת 2019/20 עם ניצחון ראשון באצטדיונה הביתי המחודש. בשבוע הבא תחכה לה יריבה קשה הרבה יותר וגם טעויות השיפוט כבר לא יהיו כנראה לטובתה, כשתתארח באותו האצטדיון מול האחות הגדולה - האלופה מאשתקד, מכבי תל אביב. האם בני יהודה תצליח לנצח שוב את התל אביבים הצהובים?

בלומפילד המחודש
בלומפילד המחודשצילום: TPS

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת המחזור הראשון של ליגת העל בכדורגל, ניצחה הפועל חיפה את העולה החדשה הפועל כפר סבא בתוצאה 0:1.