הרכב הפרוץ
הרכב הפרוץצילום: יובל גרינפלד

ירושלים של מטה. משטרות רבות פקדו את סביבות אצטדיון טדי שבבירה הערב (ראשון) כשאלה איבטחו את משחק הפתיחה של עונת 2019/20 בליגת העל בכדורגל בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע.

מחסומים רבים הוקמו, כוחות מיוחדים הועמדו לשם כך וכבישים רבים נחסמו על מנת לשמור על הסדר הציבורי ולהביא להפרדה מוחלטת בין שני קהלי האוהדים שרק לפני שבוע התעמתו ביניהם באותו המקום במשחק חצי גמר גביע הטוטו.

אך נראה כי בכל זאת משטרת ישראל ובפרט זו של מחוז ירושלים לא נערכה בצורה הטובה ביותר כשעשרות אוהדים ירושלמים נדהמו לגלות כי רכביהם נפרצו במהלך המשחק המסקרן שהסתיים בתיקו 0:0.

למעשה, קרוב ל-20 כלי רכב נפרצו בחניון מסודר, כשמהם נלקחו דברים יקרי ערך כמו כרטיסי אשראי, טלפונים, שעונים, צמידים וכסף רב.

נציין כי בשבוע שעבר עת נפגשו שתי הקבוצות התפרעו אוהדי באר שבע כשהשליכו לעבר אוהדי בית"ר רימון עשן ואלה החזירו להם מטח אבנים. המשטרה הודיעה כי הערב טרם המשחק בין השתיים הצליחה זו לעצור את מיידי האבנים מהשבוע שעבר וכעת תצטרך זו שוב לחקור בחיפוש אחר האשמים ובעיקר תצטרך לתת תשובה כיצד לא הצליחה למנוע את פריצת כלי הרכב על אף היערכותה הרבה במקום.