אמה של רינה: "כואבים וממשיכים קדימה בדמעות"

מנהל בית הספר בטמרה שבגלבוע, המחנך נאהיל זועבי מהכפר נין שבצפון, עצר את ההתארגנויות לפתיחת שנת הלימודים ונסע לבית החולים בירושלים לחזק את הרב איתן שנרב ובנו דביר שנפצעו בפיגוע בו נרצחה הבת, רינה הי"ד.

מעט לפני כניסת השבת, ביום בו נרצחה רינה ז"ל פרסם זועבי פוסט בו ספד לרינה ואיחל ברכת החלמה לאביה ואחיה.

כאשר הגיע לירושלים חש שאינו מסוגל להיכנס לבית החולים ולפגוש בשעות הקשות את הרב איתן ודביר ואמר: ''יש רגעים בהם המילים ניתקות מפיך ואתה הופך לאילם, עומד בהרכנת ראש מחפש מילות נחמה ואין. תפילתי שמעגל השנאה ושיח המוות והרצח יגדעו במהרה''.

''רינה הייתה אמורה לפתוח כמו כל ילד וילדה, נער ונערה במדינת ישראל את שנת הלימודים ביום ראשון, במקום זה יוותר הכיסא שלה ריק. החיוך שלה יתום, החלומות נגוזו וחור עצום נפער בלב אוהביה ומכריה'' , אומר נאהיל זועבי ומוסיף: ''ליבי לא נתן לי להמשיך בשגרת הכנת בית הספר, אספתי את עצמי ונסעתי לחזק את המשפחה האצילית, היפה והמיוחדת הזו, מלח הארץ, אבא, בן ובת שביקשו ביום שישי לטייל ולהשתכשך במימי המעיין, ומרצחים בני עוולה ביקשו לגדוע את חייהם''.

נציין כי לפני שלשה שבועות הגיע זועבי לחזק את הוריו של דביר יהודה שורק ז''ל בעופרה. ''מעגל השנאה, שיח המוות והרצח הזה על ידי מחבלים בני עוולה, שולחיהם ומסיתיהם חייב להיגדע", אומר נאהיל ומוסיף: "עמדתי מול תמונתה של רינה, נערה מאושרת, חייכנית נאלמתי דום, המילים הרכינו ראשם, איך אפשר לנחם אימא על אבדן בתה האהובה, איך אפשר להביט בעיני האחיות והאחים שאיבר מגופם נגדע. למרות הכאב, למרות הזעם והתסכול, הטובים ינצחו, אנחנו נמשיך לחיות חיים משותפים של כבוד והערכה, נמשיך לבנות ביחד גשרים של שלום ולא ניתן למסיתים ולרוצחים לפגוע בנו''.