ממופע סוף קיץ תשע"ט בבית אל
ממופע סוף קיץ תשע"ט בבית אלצילום: מאיר אליפור

למעלה מ-3,000 איש נהנו אמש (שני) ממופע אנרגטי, מקפיץ וסוחף שחתם את אירועי הקיץ בבית אל, בהפקת מתנ"ס בית אל.

כוכבי המוזיקה אמיר דדון, יונתן רזאל, עידן עמדי, נאור כרמי, שולי רנד, ועקיבא תורג'מן התאחדו יחד על במה אחת במסגרת המופע הייחודי.

ראש המועצה שי אלון אמר "אחרי שבועות רבים של עבודה קשה הצלחנו בעזרת צוות המתנ"ס ועובדי המועצה הרבים לקיים אירוע ענק בקנה מידה לאומי כאן בבית אל בירת בנימין. זהו מפגן כוח אדיר להתיישבות. בהזדמנות זו אני רוצה לאחל לתלמידים היקרים מכל רחבי הארץ שנת לימודים פורה מוצלחת ובטוחה".

"כזה מופע לא ראיתי הרבה זמן, היה פשוט מטורף" אמר אריאל כהן, תושב שדרות שהמופע היווה עבורו עוד סיבה טובה לבקר את סבא וסבתא. "אצלנו בעוטף עזה כל הזמן בלאגן. כמעט לא מדברים על העניין אבל זאת הייתה חתיכת הפוגה עבורנו", סיפר.

בנוסף, התארחו במופע 150 חיילים המאבטחים את האזור לאור התחממות הגזרה בשבועות האחרונים.

יוסי קרסנטי, מנהל מתנ"ס בית אל
יוסי קרסנטי, מנהל מתנ"ס בית אלצילום: מאיר אליפור

במהלך המופע ביצעו האמנים הן שירים מקוריים והן שירים משותפים של כל החבורה המוזיקלית. זו היא השנה השישית בה מתקיימים מופעי קיץ בבית אל שתמיד סוחפים אלפי תושבים מהאזור ומכל הארץ.

יוסי קרסנטי, מנהל מתנ"ס בית אל, אמר: "שמחנו לארח בישוב בית אל, המהווה מרכז תרבותי בליבה של ארץ בנימין, מופע ייחודי שטרם נראה כמותו. המופע שילב בתוכו אמנים ממגוון סגנונות. ונשא איתו בשורה של אחדות. זו השנה השישית בה קיימנו מופע בסדר גודל כזה. וברוך השם הקהל היקר לא אכזב אותנו והגיע בהמוניו לחגוג עמנו את סיום הקיץ ולשאוב כוח ורוח לקראת השנה המתחדשת עלינו לטובה".

מופע סוף קיץ תשע"ט בבית אל
מופע סוף קיץ תשע"ט בבית אלצילום: מאיר אליפור