נתניהו
נתניהוצילום: אסתי דזיובוב/TPS

בסביבתו של ראש הממשלה נתניהו תוקפים הערב (שלישי) בחריפות את המשטרה והפרקליטות על רקע פרסום תמלולי חקירת עד המדינה בתיק 4000, שלמה פילבר, בחדשות 12.

בפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של ראש הממשלה, תחת הכותרת, "תיק 4000 - עלילת דם שקרית", נטען כי דווקא חשיפת התמלולים מבהירה שאין בפרשה כל ממש.

"עכשיו ברור לכולם מדוע המשטרה והפרקליטות סירבו בכל מחיר לאפשר לראש הממשלה נתניהו להתעמת עם עד המדינה מומו פילבר. השקרים שלו לא היו מחזיקים דקה בעימות כזה", נאמר בפוסט.

"הערב חשפו ערוץ התעמולה 12 ודובר הפרלקיטות גיא פלג, מבלי לשים לב, שתיק 4000 הוא עלילת דם שאינה מתבססת על נתונים או מסמכים אלא רק על שקרים של עד המדינה מומו פילבר, שכדי לחלץ את עצמו מאחריות פלילית למעשים שעשה ללא קשר לראש הממשלה, העליל שקרים על נתניהו כדי שהחוקרים ירדו ממנו", טענו הכותבים.

לדבריהם, "לא רק שכל ההחלטות על בזק-יס קיבלו את האישורים של עשרות רגולטורים ואנשי מקצוע שאיש מהם לא היה כפוף לפילבר או לנתניהו, אלא היה זה דווקא שר התקשורת נתניהו שתחת כהונתו הונהגה הרפורמה התחרותית של השוק הסיטונאי שעלתה לאלוביץ ובזק מיליארדי שקלים, הקריסה את מניית בזק וחסכה מיליארדים לכל אזרחי ישראל".