חיסכון. אילוסטרציה
חיסכון. אילוסטרציהצילום: שאטרסטוק

המים הם האמצעי הטבעי להתרעננות המושלמת. המים מרכיבים בערך שני שלישים ממשקל גופינו.

המים האלה לא נופלים מהשמים. 80% מהמים שבגופינו מגיעים מהשתייה, והשאר מהמזון שאנחנו אוכלים, ולנו יש את האפשרות להחליט כמה מים נפרגן לגופינו המשווע לכך ובאיזה צורה נעשה את זה.

אם לא נפרגן לגוף שלנו את כמות המים שהוא זקוק לו - כשלושה ליטרים לגבר ומעל שני ליטרים לאישה - הגוף יעניש אותנו על כך.

בטווח הקרוב אנחנו יכולים לסבול מתשישות, עייפות, כאבי ראש, עצירות, ובמקרים קיצוניים אף להגיע להתייבשות ומכת שמש. בטווח הארוך, אנחנו מסכנים את הכליות שלנו.

מה כדאי לעשות?

קודם כל - מים, ורק מים. אחרת אתם עלולים לסבור מהשמנת יתר, סכרת, אלרגיות, עששת, וכל הרעות החולות האחרות שבשתייה המתוקה. בנוסף, יש כאן גם עניין כספי, כי אם אתם שותים מתוק אתם מבזבזים כסף, הרבה כסף.

חישוב פשוט: לפי נתוני משרד הבריאות אדם בוגר שותה בממוצע 750-900 ליטר בשנה, מה שיכול לצאת לפי עלות שתיה קלה ממוצעת, בערך 300-700 ש"ח בחודש למשפחה. לעומת זאת, מחיר 1,000 ליטר מים (מ"ק) בצריכה ביתית עולים נכון להיום הוא 7.079 ₪ כולל מע"מ. מה שאומר שאם עד היום הוצאתם על שתייה כמה מאות שקלים בחודש, מהיום תוכלו להסתפק בפחות מ-7 ₪ לשנה בלבד.

אם אתם מאלה שנמאס להם לייצר כל היום מים קרים וחמים, או שאתם או הילדים שותים פחות בגלל זה, בדיוק בשבילכם מצאנו את הפתרון המושלם.

נועם 1 - פתרון 1 לצריכת המים המשפחתית.

גם שותים הרבה, גם לא משלמים על בקבוקי שתיה, גם יש תמיד מים קרים וחמים מוכנים לשימושכם, ועכשיו גם שומרים על הבריאות והבטיחות ומקבלים מתנה מיוחדת.

כנסו לפרטים על נעם 1, תזמינו, תתרעננו ושיהיה לבריאות!