המכללה האקדמית אשקלון
המכללה האקדמית אשקלוןצילום: יח"צ

החלטתם להירשם ללימודים אקדמיים, ואתם בהתלבטות קשה. כל המוסדות האקדמיים בישראל טוענים שהם "הטובים ביותר". זורקים לכם סיסמאות, כגון: "חותרים למצוינות", "שואפים לטוב ביותר", "מכוונים למטרה" וכדו'. אז על מנת למנוע בלבול, בואו נבהיר דבר אחד- לא כל אחד מהם הוא הטוב ביותר.

כאשר אתם ניגשים לבחור את המוסד האקדמי המתאים ביותר עבורכם, יש צורך לבחון כמה קריטריונים חשובים, ו"המכללה האקדמית אשקלון" עומדת בהצלחה בכולן: רמת לימודים גבוהה, עיצוב מרהיב וחדשני, תשתיות טכנולוגיות מתקדמות, אווירה צעירה ותוססת ועוד. ראיינו את נעמה אביר, מנהלת מרכז ייעוץ והרשמה במכללה, על מנת להבין כיצד הפכה "המכללה האקדמית אשקלון" לאחד מהמוסדות האקדמיים החשובים והמתקדמים ביותר בישראל.

מהי רמת הלימודים במכללה?

"רמת הלימודים אצלנו היא גבוהה מאוד. אנחנו עומדים כבר שנים רבות במדד איכות ההוראה שנקבע על פי המועצה להשכלה גבוהה. המדד משקף את היחס המספרי של חברי הסגל האקדמי הבכיר בהשוואה לסטודנטים. יתרה מזאת, בסקר של 'התאחדות הסטודנטים', זכתה המכללה במקום הרביעי מבין כל המוסדות האקדמיים בארץ ובמקום השלישי בדירוג המכללות הציבוריות בישראל, במדד 'שביעות רצון מרמת ההוראה'. מדובר בהישג מרשים ביותר לכל הדעות".

אילו מקצועות נלמדים אצלכם?

"חוד החנית של הלימודים בביה"ס, מתבטא במקצועות הנלמדים בפקולטה לעבודה סוציאלית ובפקולטה לכלכלה. נוסף על כך, בשנים האחרונות פתחנו את בית הספר למדעי הבריאות, שבו ניתן ללמוד שלושה מקצועות אטרקטיביים: בריאות הציבור, סיעוד ותזונה. מקצוע 'בריאות הציבור' הינו תחום לימוד ייחודי, המשלב שיטות מחקר מתקדמות והקניית מושגים, התורמים לקידום בריאות הציבור ובריאות אוכלוסיית ישראל. ניתן ללמוד אצלנו גם תחומי דעת נוספים: מדעי המחשב, קרימינולוגיה, פסיכולוגיה, פוליטיקה וממשל ולימודי ארץ ישראל ותיירות. כמו כן, ניתן לעשות אצלנו תואר רב תחומי במדעי החברה במסלולים הבאים: מנהל עסקים, חינוך ומשאבי אנוש. חשוב לציין שעבור בעלי תואר ראשון מטעם המכללה, מוצעים לימודי תואר שני בכלכלה, קרימינולוגיה ועבודה סוציאלית".

אילו חיי חברה ותרבות מתקיימים במכללה?

"אגודת הסטודנטים והנהלת המכללה משתפות יחד פעולה, על מנת ליצור הווי סטודנטיאלי המתבטא בעשרות פעילויות המתקיימות במכללה לאורך כל השנה. לצד הפעילות החברתית הענפה, קיים אצלנו מגוון רחב של אפשרויות בילוי לרווחת הסטודנטים: חדר כושר, מועדון סטודנטים, מרכז כנסים בינלאומי המציג מופעים מכל רחבי העולם וסינמטק אשר מקרין סרטים, חלקם בטרום בכורה ארצית".

ספריית המכללה נחשבת לאחת מספריות החשובות ביותר באזור הדרום. מהו ייחודה?

"הספרייה מתפרשת על פני שלוש קומות בשטח כולל של 3500 מ"ר, המכילות עשרות אלפי ספרים, כתבי עת, מאגרי מידע ממוחשבים, מפות ותוכנות מחשב מתחומי דעת רבים ומגוונים. כמו כן, הספרייה מעוצבת באופן מרשים ומיישרת קו עם הסגנון העיצובי המרהיב והמתקדם של המכללה".

לסיכום- מה מבדיל את "המכללה האקדמית אשקלון" ממוסדות אקדמיים אחרים ברחבי הארץ?

" 'המכללה האקדמית אשקלון' מהווה בית שני עבור הסטודנטים. אצלנו תוכלו למצוא תשתיות ומשאבים טכנולוגיים מתקדמים, מצוינות אקדמית מוכחת עם שכר לימוד אוניברסיטאי, שנה ראשונה חינם לזכאים ויותר מכל- אווירה צעירה וחמה".

"המכללה האקדמית אשקלון".

לייעוץ והרשמה, אתם מוזמנים לפנות למוקד הטלפוני של המכללה- 9990*

כתובת: רחוב בן צבי 12, אשקלון.

נעמה אביר מהמכללה האקדמית אשקלון
נעמה אביר מהמכללה האקדמית אשקלוןצילום: המכללה האקדמית אשקלון