זירת התאונה
זירת התאונהצילום: מד"א

תהל מעול בת ה-17 היא הנערה שנהרגה הלילה (חמישי) בתאונת הדרכים הקשה ברחוב התחייה באשקלון, במהלכה נפצעו שתי אחיותיה באורח קשה.

מעול תובא למנוחות בשעה 17:30 אחר הצהריים בבית העלמין גבעת ציון בעיר.

שתי האחיות פונו לבית החולים כשמצבן מוגדר קשה מאוד ובשעות אלו הן נאבקות על חייהן. גם מצבו של בן זוגה של האחות הגדולה, שהיה עמן ברכב. הוגדר קשה.

מחקירה ראשונית של בוחני התאונות עולה כי מעט לאחר השעה 3:00 לפנות בוקר התנגש הרכב בו נסעו האחיות והגיס בעץ, לאחר שנהג הרכב איבד את השליטה עליו, מסיבה שנחקרת כעת.

כתוצאה מעוצמת ההתנגשות ניתק מנוע הרכב ועף למרכז הכביש. חוקרי המשטרה החלו באיסוף עדויות בזירה ובחקירת התאונה.

חובש רפואת חירום במד"א, בן טטרו, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת. המנוע היה מפורק לאורך הנתיב במרחק רב מהרכב שעמד במרכז הכביש עם פגיעות קשות בחלקו הקדמי. סמוך לאבני השפה של אי התנועה שכבה צעירה עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר, היא הייתה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה בשטח.

"בסמוך לרכב שכבו על הכביש שלושה פצועים, בהם אישה בשנות ה-20 לחייה ללא דופק וללא נשימה שפונתה לבית החולים במצב אנוש בניידת טיפול נמרץ תוך כדי פעולות החייאה. גבר בשנות ה-20 ונערה כבת 14 שסבלו מפגיעות רב מערכתיות טופלו בשטח על ידיי הפרמדיקים שלנו ופונו גם כן בניידות לטיפול נמרץ לבית החולים כשמצבם קשה".