הרצוג. פרסם את הסגל המלא
הרצוג. פרסם את הסגל המלאצילום: פלאש 90

שני זימוני בכורה, קבוצה אחת בכירה ללא אף שחקן שייצג אותה וחזרתו של החלוץ שעורר סערה - נבחרת ישראל בכדורגל נערכת לחלון המשחקים השלישי שלה במסגרת מוקדמות יורו 2020.

שבוע לפני שתארח את מקבילתה המקדונית, ביום חמישי הבא באצטדיון טוטו-טרנר שבבאר שבע, פרסם היום (חמישי) אנדי הרצוג, מאמנה האוסטרי של ישראל את סגל השחקנים המלא שיעמוד לרשותו במשחק הביתי מול המקדונים ובזה שיתקיים כעבור ארבעה ימים בסלובניה מול הנבחרת המקומית.

בגזרת זימוני הבכורה נמצאים רז שלמה שחקנה של הפועל תל אביב וגני קינדה מבית"ר ירושלים, כשזו למעשה שולחת לראשונה מזה זמן רב נציג לנבחרת הלאומית וברכה על כך.

קינדה עצמו גם כן התרגש מזימון הבכורה כשאמר לאתר הרשמי של המועדון הירושלמי: "אני שמח ונרגש להיות הנציג של בית"ר ירושלים בסגל נבחרת ישראל, זאת זכות גדולה עבורי ואני מאמין שאוכל לתרום את חלקי".

מי שזומן גם הוא לסגל הוא החלוץ הבכיר של ישראל, מונס דאבור. דאבור שעבר לאחרונה לקבוצת הפאר הספרדית סביליה, אמנם טרם לקח חלק פעיל בעונה שהחלה בליגת העל הספרדית אך בנבחרת תולים בו תקוות גדולות.

עבור דאבור מדובר בזימון מחודש לאחר הסערה בחלון המשחקים הקודם של הנבחרת, כשזה לא התייצב למשחקי הנבחרת מול לטביה ופולין בשל חתונתו שהתקיימה באותו הזמן וסירב לדחותה.

דאבור לא לבדו, כשגם אלי דסה שעדיין לא שיחק דקת משחק העונה, זומן לסגל הנבחרת למרות הכל.

מי שיצאו מחוץ לסגל הנבחרת אלו דור מיכה, בן שהר וטאלב טוואטחה, זאת בשל סיבות מקצועיות בלבד.

מכבי חיפה שפתחה את העונה בצורה טובה עם משחק מהנה רווי בשערים מול הפועל רעננה, לא שלחה נציג אחד לנבחרת הלאומית ובקבוצה הירוקה אמרו כי "נעשה הכל כדי לגרום לאנדי הרצוג לזמן לקראת סבב הזימונים הבא שחקנים מהסגל שלנו".

כזכור, את קמפיין המוקדמות פתחה הנבחרת הישראלית בצורה נפלאה כשאחרי שסיימה בתיקו 1:1 ביתי מול סלובניה, ניצחה את אוסטריה החזקה בתוצאה 2:4 והביסה גם את לטביה בתוצאה 3:0 בחוץ. הפסדה היחיד של הנבחרת הישראלית בקמפיין עד כה היה לפולין החזקה והעדיפה כשהובסה על ידה בתוצאה 0:4 וכעת זו ממוקמת במקום השני בטבלת בית ז' עם 7 נקודות, אחת יותר מאוסטריה שבמקום השלישי.

הסגל המלא:

שוערים: אריאל הרוש, אופיר מרציאנו, יואב ג'רפי

הגנה: אלי דסה, לואי טהא, חאתם עבד אלחמיד, עומרי בן הרוש, בן ביטון, אוראל דגני, רז שלמה

קישור: בירם כיאל, יונתן כהן, ביברס נאתכו, דור פרץ, ניר ביטון, מנור סולומון, דן גלזר, גדי קינדה, אלמוג כהן

חלוצים: מונס דאבור, ערן זהבי, דיא סבע, תומר חמד, שון וייסמן