השרה גילה גמליאל ולימור לבנת
השרה גילה גמליאל ולימור לבנתצילום: דוברות השרה לשוויון חברתי,

השרה לשיוויון חברתי גילה גמליאל והשרה לשעבר לימור לבנת, המשמשת בהתנדבות כיו"ר הקרן לנפגעי השואה הודיעו היום (חמישי) על השקתו של מיזם סיורים ייחודי לניצולי שואה, המשותף למשרד לשוויון חברתי ולקרן לרווחת נפגעי השואה.

במסגרת זו, יקיימו המשרד והקרן בחודשים ספטמבר ואוקטובר הקרובים סיורים מודרכים בחינם לניצולי שואה לחמי טבריה, ציפורי, בית גוברין, השומרוני הטוב, מערות קומראן ואשקלון. בחודשים אלו, ייצאו תשעה סיורים לניצולים מקריית גת, באר שבע, אשדוד, ערד, חיפה, קריית ים וירושלים, כאשר בהמשך הכוונה היא להרחיב את המיזם לעוד מאות ואלפי ניצולי שואה מרחבי הארץ.

השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל אמרה כי "מיזם הסיורים לניצולי השואה שיוצא לדרך בשבוע הבא הוא ביטוי נוסף של המחויבות שלנו לאזרחינו הוותיקים בכלל ולניצולי השואה בפרט. לאורך הקדנציה מימשנו את המחויבות הזו בשלל מגוון של פרויקטים ובכללם הקמנו את מועדון הלקוחות שלייקס פלוס, קיימנו עשרות נופשונים לאזרחים ותיקים, העמדנו הטבות והנחות ייחודיות, יסדנו את מרכזי טיפות זהב ויזמנו פעילויות נוספות המבטיחות אזרחות ותיקה פעילה הלכה למעשה".

יו"ר הקרן לרווחת נפגעי השואה בהתנדבות, השרה לשעבר לימור לבנת הוסיפה, "הקרן לרווחת נפגעי השואה מסייעת לאורך כל השנה לרווחתם של ניצולי השואה במגוון אפיקי סיוע, כמו פרויקט "בודד אבל לא לבד" במסגרתו מתנדבים באופן קבוע 2600 מתנדבים ומבקרים ניצולי שואה בביתם. אנו פועלים ללא לאות לטובת ניצולי השואה בהפגת בדידותם ובהנעמת זמנם. אנו מברכים את המשרד לשוויון חברתי על שיתוף הפעולה עם הקרן במסגרתו 9 אוטובוסים יצאו בספטמבר וניצולי השואה מצפים בקוצר רוח ל-21 ימי הטיול הנוספים עד סוף השנה שיצאו בזכות העשייה המשותפת עם המשרד".