יוחאי דמרי
יוחאי דמריצילום: דוברות הר חברון

ראש מועצת הר חברון, יוחאי דמרי, מברך על הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו הבוקר (ראשון) כי בכוונתו להחיל את ריבונות ישראל על היישובים ביו"ש.

"אנו מברכים את ראש הממשלה על כוונתו להחיל ריבונות ביהודה ושומרון, אמירתו היא היסטורית חשובה ואמיצה ונשמעת לראשונה מפיו של ראש ממשלה בישראל. לאחר ירושלים ורמת הגולן הגיע הזמן לקבע את זכותנו ההיסטורית גם על ארץ התנ"ך", אמר דמרי.

דמרי הוסיף, "אני קורא לראש הממשלה לא להסתפק בהחלת הריבונות רק על שטחי היישובים המהווים 9% בלבד משטח יהודה ושומרון ולהחיל ריבונות על כל שטחי c הכוללים 60% מהשטח ונמצאים תחת אחריותה האזרחית והביטחונית של מדינת ישראל".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החינוך הרב רפי פרץ הגיעו הבוקר לביקור בבית הספר היסודי באלקנה. במהלך נאומו אמר נתניהו, "אנחנו בונים כאן בתים חדשים - זה בית חדש שהוא בית ישן - זה הבית הישן המקורי של עם ישראל ואנחנו נבנה עוד אלקנה. אנחנו לא נעקור פה אף אחד. לא יהיה יותר גוש קטיף, לא יהיו יותר עקירות, ובעזרת ה' אנחנו נחיל את הריבונות היהודית על כל היישובים כחלק מארץ ישראל וכחלק ממדינת ישראל".

"אני מאחל לכם שנת לימודים תוססת ומוצלחת תחכימו, תלמדו ותקראו- אני רוצה שתקראו ספרים, הרבה ספרים. שנה טובה ומוצלחת לכולכם", הוסיף נתניהו.