הרב אהרן אברמן, יו"ר לב מלכה
הרב אהרן אברמן, יו"ר לב מלכהצילום: יח"צ

שנת הלימודים תש"פ נפתחה הבוקר (ראשון) לקול צהלת הילדים ששבו למוסדות החינוך, אולם למרבה הצער ישנם ילדים שבשל מחלת הסרטן הם נאלצו להעביר את היום המשמח במחלקה בבית החולים.

באותן שעות שבה נפתחה שנת הלימודים, פשטו מתנדבי 'לב מלכה' על מחלקות הילדים בבתי החולים ברחבי הארץ עם פרסים וערכות למידה לקראת השנה החדשה.

המתנדבים שימחו את הילדים וההורים ששהו לצדם. חלק מהמתנדבים שהוכשרו לכך סייעו לילדים בהשלמת הלימודים הנלמדים בכיתות, על מנת לצמצם את הפער בין הילדים לבין חבריהם שהלכו לבתי הספר.

לקראת מבצע ההתנדבות ערכו ב'לב מלכה' מיפוי של הצרכים של הילדים החולים שבני משפחותיהם נמצאים בקשר רציף עם המתנדבים על מנת להכין מראש את החומר הלימודי ואת הפרסים המתאימים לגילם של הילדים.

הורי הילדים הודו למתנדבי 'לב מלכה' על היוזמה הברוכה שמצטרפת לשורה של פעילויות לאורך השנה בסיוע לילדים החולים.

ההורים ניצלו את ההזדמנות להודות למתנדבים וליו"ר הארגון הרב אהרון אברמן על מחנה הקיץ המוצלח שארגנו ב'לב מלכה' בחופש לילדים חולי הסרטן ובני משפחותיהם.

יו"ר ארגון 'לב מלכה' הרב אהרון אברמן: 'יש לנו את הזכות השנה כמידי שנה, לתת לילדים החולים הרגשת שמחה של שנה חדשה. היום הראשון ללימודים הוא יום קשה מאוד עבור הילדים, שנזכרים שהחברים שלהם שבים לבית הספר והם נאלצים לעבור טיפולים קשים. אני שמח שאנחנו והמתנדבים שלנו מצליחים להאיר להם גם את היום הזה ולחבר אותם לשמחה של כל ילדי ישראל וההורים שלהם'.