בית משפט
בית משפטצילום: ISTOCK

מרכז המידע הרב ערוצי החדש של הרשות השופטת החל את פעילותו בראשית חודש אוגוסט 2019, כך נמסר מהנהלת בתי המשפט.

המרכז החדש מאפשר קבלת מידע על אודות תיקים המתנהלים בבתי המשפט, ביצוע תשלומים בתיקי בית משפט ותמיכה טכנית למערכת נט המשפט.

המרכז פועל ב-5 שפות (עברית, ערבית, רוסית, אמהרית ואנגלית) שבהן ניתן לקבל מידע כללי מתיקי בתי המשפט. זאת בנוסף לצ'אט בשפה העברית והערבית.

כחלק מהשירותים האוטומטיים הניתנים על ידי מרכז המידע, יישלחו במסרונים תזכורות על מועדי דיון לבעלי דין בלתי מיוצגים ויינתן שירות Call Back – שיחה חוזרת לחסכון בזמן המתנה על הקו.

מרכז המידע מתווסף לאפליקציית Dial My App הקיימת, המאפשרת גישה נוחה וקלה יותר למרכז המידע. בנוסף יישלחו לפונים למרכז סקרי שביעות רצון למטרות בקרה ושיפור השירות.

לדברי מנהל בתי המשפט, השופט ד"ר יגאל מרזל, "מערכת בתי המשפט פועלת כל העת לשיפור השירות הניתן על ידיה לציבור. בשנת 2018 התקבלו במוקד המידע כ-6,200 שיחות ביום בממוצע, כאשר הרוב המכריע (כ-90%) היו בקשות לקבלת מידע לגבי תיקי בית משפט. הפונים העיקריים למרכז המידע הם בעלי דין ועורכי דין (כ-83% מהפניות). מרכז המידע הרב ערוצי יאפשר למערכת לייעל את השירות הניתן לציבור המתדיינים ולהקל על הציבור לקבל מידע".

מרכז המידע פתוח בימים א'-ה' בין השעות 17:00-8:00. מוקד התמיכה הטכנית פתוח עד לשעה 20:00. בימי ו' המרכז פועל עד השעה 12:30 וכך גם מוקד התמיכה הטכנית.