מחלקת היולדות
מחלקת היולדותצילום: דוברות מעייני הישועה

חדרי הלידה של המרכז הרפואי מעייני הישועה חדישים ומאובזרים בציוד מודרני ביותר, כיאה למקום המקבל לעולם את פניהם של למעלה מ-12,000 תינוקות בשנה.

כל אחד עשר החדרים מצוידים בשירותים ומקלחת, מיטת לידה משוכללת, פינת טיפול בילוד, אוירה נינוחה וליווי צמוד של מיילדת וצוות רפואי לאורך הלידה.

צוות מנוסה המכבד את רצון היולדת

מיילדות חדר לידה הן מוסמכות, מקצועיות, מנוסות ומאפשרות ליולדת ללדת בצורה בטוחה תוך מציאת תנוחה וצורת לידה המתאימה לה.

40 המיילדות מיומנות בשיטות שונות להקלה על הכאב ומאפשרות לרוב לידות טבעיות על פי שיטתן ועל פי רצון היולדת.

קיימת אפשרות מקלחת למעונינות, תוך שמירה כללית על בטיחות רפואית.

חדרי הלידה מאוישים 24 שעות ביממה, 365 יום בשנה, על-ידי רופאים גינקולוגיים מומחים, מיילדות ומרדימים מומחים למתן אפידורל. כשמתעוררת שאלה הלכתית ניתן לפנות לרב בית החולים הנותן מענה לכל פניה רלוונטית.

בחדרי לידה של מעיני הישועה מילדים נשים שבעברן ניתוח קיסרי (כולל זירוז לידה) במקרים המתאימים. במעיני הישועה מיילדים נשים בלידה רגילה גם לאחר שני ניתוחים קיסריים במקרים המתאימים.

אחוז הניתוחים הקיסריים במרכז הרפואי מעיני הישועה הוא מהנמוכים בארץ. 9.5% מתוך סה"כ הלידות לעומת 22%-24% בגוש דן ו- 20% ממוצע ארצי.

במרכז הרפואי מעיני הישועה הנגישות לאלחוש אפידורלי היא מיידית וקרוב ל- 95% מכל היולדות שזקוקות או מבקשות אפידורל מקבלות את השרות הזה במהירות.

חדרי לידה משוכללים ומפוארים, ובשניים מתוכם ישנה אפשרות ללדת בגז צחוק.

קיימת אפשרות לקבלת שרותי רפואה פרטיים: ניתן להזמין לידה/ניתוח פרטי ע"י רופא או לידה פרטית ע"י מיילדת מצוות המרכז הרפואי.

לפרטים נוספים לחצו כאן