הפתקים בקלפי
הפתקים בקלפיצילום: הדס פרוש, פלאש 90

לסגור את הגמרא לטובת הגדלת הרשימה: בשיחה עם חסידיו בליל אמש הבהיר האדמו"ר מויז'ניץ כי עולם התורה מצוי בסכנה וקרא לאברכי הכולל לגייס קולות לטובת רשימת יהדות התורה בשעות אחה"צ והערב.

"יש המתייחסים באדישות לכל הקורה, ולא כולם מבינים את חומרת המערכה העומדת בפתחנו", אמר האדמו"ר לחסידיו. "בשבתנו השבוע ב'מועצת גדולי התורה' שמענו דברים נוראים על כך שהם מנסים בלשון חלקלקות להתערב, ואף לשנות ח"ו, את החינוך החרדי ואת ההשקפה הטהורה, עפ"ל. שומו שמים. אש בוערת!".

"התורה הקדושה היא הנשק והשמירה על כלל ישראל, והם, המחבלים מבפנים, רוצים לחבל בכלי המלחמה הקד' של עם ישראל. הם לא יצליחו אי"ה להתערב ולהכריח אותנו לחנך ע"פ דרכם, מורי דרכנו הם אך ורק יהודים יראים ושלמים, עובדי ד' החיים בקדושה ובטהרה ומבקשים לחנך דורות קדושים ומאירים.

בדבריו קרא לאברכים לצאת לפעילות. "סבורני שבמצב הנורא הזה על אברכי הכוללים לפעול בימים הקרובים בשעות אחה"צ והערב למען הצלחת יהדות התורה. אין דבריי אמורים לבחורי הישיבה, כי הם צריכים להמשיך ולהתמיד בתורה, אבל מלבדם - כל אחד שיכול לפעול על זולתו, עליו להשתדל ולעשות ככל שביכולתו.

"בנוסף, יש רבים שמחמת הזנחה, או מכל מיני סיבות ואמתלאות שונות, אינם חושבים להצביע, וצריך לפנות אליהם ולעורר את תשומת ליבם על חומרת השעה ועל האש הבוערת.

"אלה שרבותיהם מורים להם שלא להצביע, יעשו כמובן כדעת רבותיהם, אולם אלה שרבותיהם אינם מחווים דעה, מחויבים להצביע למען רשימת אגודת ישראל, כי 'עת לעשות להשם!' כל קול קובע, כל קול יש לו תועלת והוא מכריע, ובמצב בו אנו שרויים לדאבוננו, צריך לעשות הכל כדי לתת כוח ליהדות התורה, כדי שהנציגים יוכלו ללחום את מלחמת היהדות החרדית".