איילת שקד
איילת שקדצילום: פלאש 90

יו"ר ימינה, איילת שקד, הביעה היום (ראשון) תמיכה בעיקרון של הצבת מצלמות בקלפיות, לצד הסתייגות מרומזת מהליך החקיקה הנוכחי שמוביל הליכוד.

בראיון לאתר "וואלה" אמרה שקד, "זה דבר חשוב וטוב תעשה ועדת הבחירות אם תציב בעצמה את המצלמות, הבנתי שיו"ר הוועדה השופט מלצר רוצה להציב 3,000 פקחים עם מצלמות וזה טוב אבל כל הסיפור של החקיקה זה קמפיין של הליכוד".

שקד הסבירה את הצורך במצלמות וציינה, "היו זיופים בבחירות, הרי אנחנו עברנו על הפרוטוקולים של הקלפיות, היו הרבה זיופים, גם בקלפיות במגזר הערבי וגם במגזר החרדי".

"הדרך לעצור את זה היא המצלמות ואם החוק לא יעבור עכשיו, אז טוב לקדם אותו אחרי הבחירות", הוסיפה יו"ר ימינה.

בראיון התייחסה שקד גם לניסיון הליכוד להקטין את "ימינה" ואמרה, "אם ימינה לא תהיה גדולה וחזקה, אנחנו לא נהיה חלק מהממשלה. יש פרסומים שהוא כבר החל בשיחות עם העבודה ועמיר פרץ וגם גנץ ירצה לזחול לממשלה אחרי פרסום תוכנית המאה של טראמפ. מי שהוא ימין ומצביע ימין, האופיציה היחידה היא ימינה כי רק אנחנו נמשוך את הממשלה ימינה".

שקד אף התייחסה לאפשרות כי נתניהו ינסה לעשות הפרד ומשול, ולהשאיר אותה ואת בנט מחוץ לממשלה בעוד שהשרים רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ' יוכנסו. "אין דבר כזה", אמרה. "אנחנו ביחד ומנהלים את המו"מ ביחד ולא יקרה דבר כזה. אם לא נהיה גדולים וחזקים, ראש הממשלה יקים קואליציה עם פרץ וגנץ".