תחשבו על הרב נאמבורג. אדם נעים, שירת בגולני, היום הוא אזרח הגון שעוסק בחינוך.

ערב אחד הוא מגלה בטלוויזיה שהוא נגד להתגייס לצבא. שהוא נגד להיות עם חילוניים. ואין לו את הכלים, לכבוד הרב, לעמוד מול נחשול השנאה הזה, מול הצייצנים והעמותות וכתבי חדשות 13 שמצביעים עליו כאיש רע ומסוכן בשיימינג מטורלל ברשתות.

הרב נאמבורג אמר לתלמידיו במכינה שממנה כולם הולכים לסיירות המובחרות ביותר שהוא בשיעור הזה ייצג עמדה חרדית. זו שיטה מתודית. ככה מלמדים בכל מקום.

מה שהוא לא ידע זה שיבוא מישהו כעבור שנתיים ויחתוך באכזריות את כל המקומות בהם הוא מסביר שהוא לא אומר את עמדתו האישית אלא מאתגר את תלמידיו בעמדה קיצונית- ויציג אותו אישית ככזה שמתנגד לגיוס.

מי שיעבור על שיעוריו של הרב נאמבורג ימצא שם אדם שמסביר לתלמידיו שזהבה גלאון בדיוק כמוהו רוצה בטובת המדינה. אדם ממלכתי. אדם שאוהב את עמו. אבל מי שראה חדשות 13 - ראה מפלצת.

והאמת היא שהרבה זמן לא חשתי זעם כזה. זעם אמיתי על חבורה של שונאי יהדות שהחליטו להשחיר ולהכפיש אנשים ישרי דרך מהמכינות הקדם צבאיות. אני זועמת בגלל שברור לגמרי שנעשה פה מעשה נבלה. ברור לגמרי שמי שהפיץ את הפייק ניוז הזה, הבין היטב מה הוא עושה.

ואני לא מוכנה לתת לדבר הזה להימשך: מהיום אני מתחייבת להיות כאן עבור המכינות הקדם צבאיות ולבלום את ההסתערות האלימה שיש עליהם. לא אתן לאף אחד להפוך אותם, הטובים שבבנינו, לילדי הכאפות של התקשורת השמאלנית. אני מבטיחה להילחם על שמם הטוב.

ביקשתי הערב יעוץ משפטי לגבי האפשרות לתמוך במכינת עצמונה וברב נאמבורג בתביעת דיבה שיגישו נגד כתב חדשות 13. יואיל הכתב עמרי מניב להסביר לבית המשפט את מעשה הנבלה הזה. ויואילו החברים בחדשות 13 לבקש סליחה לפני ימים נוראים מכבוד הרב.

אנחנו את מסע ההכפשות הזה נעצור ביחד.