ניהול. אילוסטרציה
ניהול. אילוסטרציהצילום: iStock

ניהול פרויקטים בתחום הבנייה הוא דבר מורכב הכולל שלבים רבים ובהחלט אין מדובר בעבודה לחובבנים.

ניהול הפרויקט הוא המפתח להצלחת הפרויקט וחובבנות היא הדרך לכישלון. הדרך לפרויקט מוצלח המוכן לשיווק היא ארוכה מאוד; על מנת להגיע ליעד (השלמת הפרויקט), יש לקחת בחשבון שלבים רבים: תיאומים בין אנשי מקצוע וספקים; השגת אישורים והתנהלות מול רשויות שונות; רכש ולוגיסטיקה; חוזים ועניינים משפטיים; סוגיות הנדסיות; סוגיות עיצוביות; השלכות סביבתיות; הקפדה על נהלי עבודה ועוד.

כל זה צריך להיכנס לתוך מסגרת זמן מוגבלת והקפדה על היתכנות כלכלית של הפרויקט. ניהול פרויקטים הוא תחום אשר נלמד בצורה אקדמית, אך כאשר מדובר בפרויקט בנייה אין תחליף לניסיון.

כל טעות עלולה לעלות ביוקר, להביא להוצאות מיותרות ולעיכובים בלוח הזמנים לסיום הפרויקט. התנהלות לקוויה ורשלנות עלולה אף להביא להכשלת הפרויקט – ניהול פרויקטים הוא עבודה לאנשי מקצוע מנוסים.

ניהול פרויקטים עם יאן גרוסמן

יאן גרוסמן הוא מהנדס ויזם המכיר היטב את שוק הנדל"ן ויש לו ניסיון בפרויקטים, הן עבור המגזר הפרטי והן עבור המגזר העסקי.

גרוסמן הוא אינו אדם אחד, הוא פועל במסגרת חברת גרוסמן ניהול פרויקטים אותה הוא מנהל.הוא צבר ניסיון רב בתחום, כפי שאפשר לראות בפרויקטים רבים אשר הוציא לפועל וסיים בהצלחה. יזמים וחברות רבות, הארץ ובעולם, בוחרים בניהול פרויקטים עם גרוסמן. הידע והניסיון, לצד השירות של חברת גרוסמן ניהול פרויקטים, מעניקים ללקוחות החברה פתרון שלם, מקצועי ואמין.

לחברת גרוסמן ניהול פרויקטים מוניטין רב ושנים של ניסיון. עד היום היינו מעורבים בפרויקטים רבים ומובילים ועמדנו בכל אתגר אדריכלי. בין מאות הפרויקטים המוצלחים הקמנו בניינים רבי קומות ופרויקטים מוכרים רבים, כמו למשל מגדל אמות אטריום המתנשא לגובה של 158 מטר; מגדלי מידטאון בתל אביב; פרויקט גינדי תל אביב ועד.

ניהול וביצוע פרויקטים

יאן גרוסמן והצוות המקצועי של החברה מעניקים ללקוחות פתרון מלא לניהול וביצוע הפרויקט. התכנון המוקדם וההקפדה על הפרטים הם הבסיס לכל; זוהי הדרך היחידה להבטיח כי כל הגורמים נלקחו בחשבון ושכל פרט נבדק פעמיים.

כמו כן ישנו צורך ביצירתיות, דמיון וחשיבה מחוץ לקופסה. הצוות המקצועי מטפל בכל השלבים של הפרויקט, מהברוקרטיה והעבודה המשרדית ועד הנוכחות בשטח והפיקוח על התקדמות הפרויקט. הלקוחות נהנים משקיפות בשלבי הפרויקט, תקשורת זמינה ורצופה בין כל הדרגים המבצעים, הקפדה על איכות, נהלים ולוחות זמנים.

החברה רואה אל מול עיניה את הצרכים של הלקוח ומטרתה לענות על כל צרכיו בצורה המושלמת עד להגשמת החזון. ניהול וביצוע של פרויקטים עם חברת גרוסמן ניהול פרויקטים מעניק ללקוחות הרבה ערך מוסף. התנהלות יעילה של הפרויקט, עמידה בלוחות זמנים והימנעות מטעויות של חוסר ניסיון, מביאה ליעילות והצלחה כלכלית של הפרויקט.

תמ"א 38

חברת גרוסמן ניהול פרויקטים מוצאת עניין מיוחד בפרויקטים במסגרת תמ"א 38. פרויקטים אלו מעניקים לחברה את האפשרות להיות מעורבים בפרויקטים לחיזוק מבנים למען שיפור ביטחון התושבים וגם לצורך חידוש פני העיר. זהו תענוג של ממש להיות מעורבים בפרויקטים שהם WIN-WIN לכולם, ולראות כיצד העיר משנה את פנייה לטובה.

פרויקטים גדולים של נדל"ן כגון תמ"א 38 מביאים איתם אתגרים מיוחדים הכוללים גם מתן מענה לבעיות של דיירי המבנים במהלך הפרויקט, דבר ההופך את הפרויקט ליותר מורכב. אך בזכות הניסיון הרב, האכפתיות והסבלנות, אנו מתמודדים עם האתגר בהצלחה.

בהתחשב במצב בשוק, בו קבלנים רבים מנסים להתמודד עם פרויקטים גדולים של תמ"א 38, אך נכשלים בגלל חוסר הניסיון בפרויקטים גדולים ומורכבים, אנו מרגישים אחריות רבה כלפי הציבור. כאשר אנו מתחילים פרויקט, אנו מסיימים אותו בהצלחה ולא משאירים את הדיירים עם הבטחות ללא כיסוי.