הרב פרץ עם התלמידים
הרב פרץ עם התלמידיםצילום: מאיר חוטה

שר החינוך הרב רפי פרץ ביקר היום (שני) בישיבת מצפה רחובות, שלוחה חינוכית של הישיבה התיכונית במצפה יריחו.

בסיור השתתפה חברת הכנסת עידית סילמן וחבר מועצת העיר אמיתי כהן.

הישיבה ברחובות הוקמה השנה ומונה כ-50 תלמידים בכיתה ט'. הישיבה פועלת בשיתוף עם הגרעין התורני 'אורות חנן' בשכונת קריית משה בעיר.

שר החינוך פרץ אמר כי "לישיבה במצפה יריחו יש המון המון זכויות. השיטה של ללמוד בהיקף היא אדירה. מה שהבחורים במצפה יריחו זכו בגיל 18 אני זכיתי בגיל 60. זהו סוג חדש של לומדי תורה".

"עם ישראל אנחנו ויש לנו זכות גדולה. השורשים שלנו נטועים בארץ ואנחנו חולמים כל הזמן. תורה, מידות, אמונה, הלכה, אנחנו לא מוותרים על שום דבר מהדברים האלה. הרגליים שלנו נטועות עמוק באדמה איתם. אנחנו בונים בהתיישבות, מקימים ישיבות, גרעינים תורניים. הרב שבתי סבתו הוא מלא מלא כוחות. יודע לחלום ולהגשים. ואתם זכיתם שהוא הנשיא של הישיבה הזאת", הוסיף הרב פרץ.

הוא סיים בברכה. "אני מברך אתכם שתגדלו בתורה. תהיו תלמידי חכמים, אנשי מעשה, יהודים טובים ויראי שמיים. יש לעם ישראל הרבה משימות כמו שיש הרבה שבטים ואנחנו צריכים לעשות את כל המשימות. הכל מתחיל פה, בישיבה. תגדלו בתורה, תצמחו, תהיו בנים נאמנים לעם ישראל".

ראש הישיבה הרב אסף כהן אמר, "הרב רפי העמיד דורות של תלמידים. והוא מגיע לתפקיד שר החינוך בחיבור הכי איכותי שיכול להיות. יהי רצון שהזכויות של הרב רפי בהעמדת הדורות יעמדו לו בכל אשר יפנה".