מתנות לחג
מתנות לחגצילום: מקום קטן בלב

הרי הן יודעות שלבחירת המתנה יש השפעה על הלך הרוח בחברה, הרי העובדים מתלחששים במסדרונות החברה על סוג ואופי המתנה שיקבלו. ככל שהמתנה תהיה מפתיעה יותר, כך הם יהיו מרוצים והרווחה של העובדים תהיה בשיאה. רק נציין שכיום כל ארגון שמכבד את עצמו מעניק לעובדי החברה מתנות בראש השנה ובחג הפסח. מובן שיש כאלה שמגדילים ראש ומעניקים מתנות במועדים נוספים, הכל עניין של בחירה ותקציב.

כדי לאפשר גם לכם לצלוח את אתגר בחירת המתנות, הבאנו בפניכם כמה המלצות וטיפים של מנהלות רווחה בארגונים שונים, כך שתוכלו לקחת השראה ולמצוא ביתר קלות מתנות לעובדים.

רחלי חדד, מנהלת רווחה בחברת הייטק - "התחילו מוקדם ככל שאפשר"

הטיפ של רחלי הוא להתחיל את בחירת המתנות לראש השנה מבעוד מועד. "אני מתחילה לבדוק ספקים שלושה ואפילו ארבעה חדשים לפני המועד, כיוון שזה לוקח לי הרבה זמן". רחלי בכל שנה מתחילה את המשימה לפני כולם, אך יש לה את ל הזמן שבעולם להתלבט ולבחור את המתנה המפתיעה לעובדי החברה.

מור שטיין, מנהלת רווחה בחברת יזמות ובנייה – התאימו את המתנה לאופי העובדים"

מור שטיין מנהלת רווחה בחברת יזמות ובנייה המונה כ 60 עובדים, ממליצה להתאים לאופי העובדים את סוג המתנה. "מרבית העובדים שלנו עובדים בחוץ, וסביר להניח שהם ישימו את המתנה ברכב, ולכן אנחנו לא רוכשים שוקולדים או דברים יוכלו להתקלקל בשמש. מלבד זאת, את המתנות אנחנו מעניקים בהתאם לאופי העובדים, כדי שכולם יצאו מרוצים. זוהי חשיבה נהדרת, הרי דווקא הדברים הקטנים יכולים לעשות את ההבדל בין מתנה סטנדרטית למתנה שהקדישו עליה מחשבה.

ויקי כהן, מנהלת רווחה בחברה קמעונאית - "בחרו בכל שנה מתנה בסגנון אחר"

"אנחנו משתדלים בכל שנה להעניק לעובדים מתנה בסגנון אחר, כדי שירגישו את ההבדל בין המתנה הנוכחית לשנה החולפת". ויקי כהן מעניקה לנו טיפ מצוין, הרי בחברות רבות חוזרים מידי שנה על אותה מתנה, או כלי הגשה, מוצר חשמלי וכו'.

רויטל פאר, מנהל רווחה בחברה טכנולוגית "רכשו מתנות לראש השנה מעמותות"

"כבר חמש שנים שאנחנו רוכשים מתנות לעובדים מעמותות, וכך מוסיפים למתנה ערך מוסף". רכישת מתנות לראש השנה מעמותה היא יוזמה מבורכת, מכיוון שעמותות אלה מעסיקות אנשים בעלי מוגבלויות ומאפשרת להם לעבוד כשווים בחברה.

מחפשים מתנה? בעמותת מקום קטן בלב תוכלו למצוא את המתנה שלכם, מבחר ענקי של מתנות תוכלו לבחור בדיוק את מה שאתם מחפשים, ההיצע אדיר והמקום ערוך להרכבה אישית.עמותת