אשר בנצרת עילית
אשר בנצרת עיליתצילום: יחצ

חה"כ יעקב אשר מסייר בימים אלו במטות הבחירות של יהדות התורה הפזורים ברחבי הארץ.

אמש הוא ביקר בנוף הגליל, (נצרת עילית) עפולה, מגדל העמק, ונתניה שם דירבן את הפעילים לעבודה מאומצת לטובת יהדות התורה ולא חסך מילים קשות מראשי מפלגות כחול לבן וישראל ביתנו.

בין דבריו אמר: "אם אנחנו נעבוד כל אחד בסביבה הקרובה שלו לשכנע את הקרובים אלינו אז ציבור 'חם' שיש לו קשר למסורת, לא יהיה לו נוח לראות איך רודפים אותנו. אפשר לנצל את זה ולהוסיף עוד מנדטים".

"ביום הזה, כשנצליח להכניס 20 נציגים חרדים לכנסת ולא רק 16, יהיה מעניין לראות את הפרצוף של כל המסיתים נגדנו, לפיד וליברמן וגנץ שרץ אחריהם לא כמו רמטכ"ל אלא כמו טוראי, ואז הם יבינו שהנשק הזה שהם מפעילים נגדנו פועל לרעתם".

אשר הרחיב אודות פעילותם של הח"כים החרדיים. "אני לא יודע לתכנן את הכעס והכאב שאנחנו מרגישים, מנסים לגרום לנו להישאר באופוזיציה אבל מי שמכיר את העובדות יודע שהנציגים שלנו כמו ליצמן במשרד הבריאות וגפני בועדת הכספים עושים עבודה מקצועית הרבה יותר מאחרים".

"אפילו חה"כ מיקי לוי מיש עתיד שיבח פעמים רבות את עבודתו של גפני בראשות ועדת הכספים - וכל אחד יודע. אפשר לשאול כל מנהל קופת חולים שליצמן במשרד הבריאות פעל בצורה מקצועית הרבה יותר מאשר יעל גרמן . יאיר לפיד אפילו לנהל מכולת לא יודע".

לסיום אמר: "הם פגעו בנו והמקום היחיד שאפשר להחזיר להם זה בקלפי ובכוחות משותפים נוכיח להם שאנחנו יכולים להגדיל את הכוח מול הרדיפה".