גלית פולונסקי, מנכ״ל הבורסה איתי בן זאב, גידי מרק, ראובן שליסל ופרופ' עדה שפיצר
גלית פולונסקי, מנכ״ל הבורסה איתי בן זאב, גידי מרק, ראובן שליסל ופרופ' עדה שפיצרצילום: ג׳ניה פיימר

"תגלית היא נכס אסטרטגי לביטחון הלאומי של מדינת ישראל" – כך אמר האלוף (במיל') יעקב עמידרור, באירוע חגיגי שהתקיים במרכז לחדשנות ישראלית בשיתוף תגלית והבורסה לני״ע בבניין הבורסה בתל אביב.

באירוע השתתפו אנשי עסקים רבים, ביניהם: ראובן שליסל, בעלים ומנכ"ל משותף בחברת ליימן שליסל בע"מ, אבי בניהו, דובר צה"ל לשעבר, איציק צאיג, לשעבר מנכ"ל אסם-נסטלה, אבי ברזילי, מנכ"ל אפי נכסים (לשעבר אפריקה ישראל), חיים הרמן, מנכ"ל סימונס, איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לני"ע ועוד.

גידי מרק, מנכ"ל תגלית, ציין כי תגלית הוא פרוייקט התיירות הציוני-חינוכי המצליח והגדול ביותר בעולם היהודי אשר מחבר צעירים יהודים לזהותם היהודית ולמדינת ישראל.

לדבריו, "מאז הקמת תגלית הבאנו לשינוי משמעותי בעמדתם של צעירי יהדות התפוצות כלפי מדינת ישראל ומרביתם הגדירו את תגלית כחוויה משנת חיים. רק בשנה האחרונה הגיעו לארץ קרוב ל 50,000 צעירים יהודים מרחבי העולם, המצטרפים ליותר מ-700,000 בוגרי תגלית מ-68 מדינות שכבר ביקרו בישראל״.

ראובן שליסל, מבעלי חברת ליימן שליסל בע״מ, סיכם את הערב, "הפרוייקט הזה בונה את הגשר העתידי עם העם היהודי הצעיר בתפוצות והוא פרויקט לאומי לכל דבר. אנו נמצאים בחודש אלול, ערב ראש השנה, יום כיפור וסוכות. אני לדודי ודודי לי. עלינו לדאוג איש לרעהו. העיקר היא האחדות בינינו לבין האחים שלנו - יהודי התפוצות".