צבעים
צבעיםצילום: BG Paint

יש לכם קצת זמן פנוי, חשק לחדש וכמה רהיטים עייפים? הגעתם למקום הנכון. זה הזמן לרענן ביצירתיות רהיט ישן או פריט אהוב שכבר דהה עם הזמן. ליקטנו עבורכם 10 רעיונות מקוריים, אבל אתם בהחלט מוזמנים להמציא כיד הדמיון (והמברשת) הטובה עליכם.

צבעי הידרו של בי ג' פיינט מיועדים לעץ ולמתכת, עשויים מחומרים ידידותיים לסביבה, מתייבשים במהירות, קלים ונוחים ליישום, רחיצים, עמידים לשימוש בפנים הבית (גם בחדרי ילדים ותינוקות) ובחוץ וקיימים ברוב גווני המניפה – מה שאומר יותר מ-550 גוונים.

אז מה אפשר לצבוע בצבעי הידרו?

לרענן את פינת האוכל המשפחתית – אחד הטרנדים הכי חמים בשטח הם הטרנד האקלקטי, מה שאומר פחות סטים ומערכות מובנות ויותר לקט של פריטים שמרכיבים את השלם. אנחנו ממליצים לצבוע כל שניים-שלושה כיסאות בפינת האוכל בצבע שונה וליצור עניין צבעוני בחלל. אגב, הכיסאות יכולים להיות מסוגים שונים ומחומרים שונים ובעזרת הצבעים של הידרו תוכלו להעניק להם מראה טרנדי.

לצבוע גופי תאורה ממתכת – מכירים את גופי התאורה התעשייתיים ממתכת בצבע כסוף? עם השנים הם דוהים ומקבלים כתמים או בקיצור מאבדים מזוהרם. אפשר להעניק להם מראה חדש על ידי צביעה בצבעי הידרו על בסיס מים, העמידים גם לקרני UV. זה עובד טוב לגוף תאורה בודד וגם עובד טוב למקבץ גופי תאורה שאפשר לצבוע באותו צבע או בצבעים שונים (מנוגדים או משלימים).

לצבוע את המיטה – רוצים לחדש את חדר השינה שלכם או של הילדים ובמינימום מאמץ או הוצאה? צבעו רק את המיטה בצבע הידרו. בין אם עשויה מתכת או עץ, תוכלו לרענן את כל החדר בעזרת צביעה של פריט דומיננטי אחד כמו בסיס המיטה. את החדר חולקים כמה ילדים? אפשר לצבוע לכל ילד את המיטה בצבע שונה וכך להגדיר את הפינה הפרטית שלו או שלה.

שידות זהות בצבעים משלימים – את שידות הלילה שבצידי המיטה הזוגית אפשר להפוך לכתמי צבע מרעננים בחדר השינה. אפשר לצבוע כל שידה כנגטיב של השידה השנייה, למשל מסגרת בצבע אחד ומגרות בצבע שני ולהיפך. צבעים שהולכים טוב ביחד – חום כהה ותכלת, שחור ולבן, אפור וצהוב, ורוד חיוור ומוקה, מנטה ואפור כהה ועוד.

ריהוט גינה חדש – טוב, לא לגמרי חדש אלא מחודש. רהיטי החוץ שלנו נוטים לדהות עם הזמן, בין אם מדובר ברהיטי עץ או רהיטי מתכת (הצבע לא מתאים לצביעה על רהיטי פלסטיק). הקיץ הוא זמן טוב לרענן את הרהיטים ולצבוע אותם בצבעים צבעוניים וקלילים. אפשר לצבוע את כל הרהיטים בצבע אחיד וליצור הרמוניה ויזואלית או להחליט על משחקי צבעים של שניים עד שלושה צבעים (שימוש ביותר משלושה צבעים עלול ליצור עומס ויזואלי לא נעים). צבעי הידרו לא רק יעניקו מראה חדש אלא יגנו על הרהיטים וישמרו עליהם מקרינה, דהייה ושחיקה לאורך שנים.

לצבוע רק את הרגליים – רגלי הרהיטים יכולים לקבל טאץ' עדכני אם תצבעו רק אותן בצבע מדליק. למשל אפשר לחדש שולחן כתיבה וכיסא עץ או מתכת בעזרת צביעה של הרגליים בלבד, משהו כמו עד 20% מהתחתית. כדאי לסמן קו בעיפרון כדי שהצביעה תהיה מדויקת ואסתטית.

לחדש מדפים או כוננית ספרים – לקראת החזרה ללימודים אפשר לרענן את המדפים ולצבוע אותם בצבעי הידרו רעננים בגימור מט-משי מתוחכם. המדפים יהפכו לרחיצים וקלים לניקוי בזכות הצבע והם גם מתאימים לשימוש בחדרי תינוקות וילדים בלי חשש. שימו לב, הידרו הוא צבע אטום כך שאם צובעים עץ טבעי לא נראה את הטקסטורה של העץ דרכו.

לצבוע ארגזים וקופסאות – במגזינים, בסרטים ובסדרות הטלוויזיה רואים תמיד שהכל מסודר בקופסאות ובמיכלים אחידים, מה שכמובן יוצר מראה שיקי והרמוני. אז במקום להחליף את כל הארגזים בחדר ולבזבז כסף – צבעו אותם בצבע אחיד. חדר ובו ארגזי צעצועים בגדלים שונים אך באותו הצבע ייצור שקט ויזואלי ומראה עכשווי.

להבליט במקום להסתיר – לפעמים עוברים ברחבי הבית או החצר צינורות חיוניים. במקום לנסות ולהסוות אותם, אולי כדאי דווקא להבליט אותם ולהעניק להם חיים חדשים בעזרת צבע דומיננטי. צינור חלוד או מתקלף יכול להפוך לצינור במראה אורבני מודרני, בדומה לתעלות מיזוג ואוורור המשולבות בעיצוב החלל.

שרפרפים צבעוניים – במקום להתעסק בפרויקט גדול של שדרוג, אפשר לרענן בקטנה. צבעו רק כמה שרפרפים ישנים (אפשר להוציא מהמחסן, למצוא בשוקי פשפשים או אפילו ברחוב) בצבעים טרנדיים ושמחים, למשל צבעי פסטל קיציים כמו ורוד בהיר, צהוב, מנטה, פיסטוק, תכלת או מוקה. פזרו את התוצרים המוגמרים ברחבי הבית והציבו עליהם עציצים ירוקים רעננים. הבית יקבל מראה חדש במינימום השקעה והוצאה.

צבעי הידרו לעץ ולמתכת של בי ג'י פיינט הם צבעים על בסיס מים. זהו צבע עליון אטוםבגימור מט-משילשימוש פנימי וחיצוני. צבע הידרו מעניק כיסוי מושלם לעץ, למתכת ולקירות, ובזכות אחוז מוצקים אקרילי גבוה במיוחד הצביעה קלה ונוחה והמראה שנוצר אחרי הייבוש הוא אחיד וחלק. הצבע מיועד אפילו לצביעה על גבי מתכת מגולוונת, שכן הוא מגן מפני התחמצנות וקורוזיה במתכות ועובש וריקבון בעץ. צבעי הידרו ידידותיים לסביבה ולמשתמשים ואינם מכילים עופרת, בעלי כושר כיסוי מעולה והם נמכרים במיכלים של 0.9 ליטר, 2.5 ליטרים ו-4.5 ליטרים. הוראות שימוש מדויקות מתנוססות על גבי האריזות וכן באתר www.bg-paint.co.il/הידרו