שיפוץ
שיפוץצילום: shutterstock

לא מעט אנשים חיים בדירות שלא מספקות להם את מלוא הנחת האפשרית.

לפעמים התשתיות השונות של הנכס - אינסטלציה, ביוב, חשמל וכו' - כבר לא עומדות בעומסים העכשוויים, במקרים אחרים המראה של החללים השונים הפך למיושן ואפילו משעמם ויש גם מצבים שבהם הצרכים משתנים באופן משמעותי, למשל כשרוצים להוסיף חדר עבודה או כשהילדים עוזבים את הקן המשפחתי, ונדרשת חלוקה מחודשת של המרחב.

הפתרון הוא כמובן שיפוץ, אבל למרות שכולנו כבר ראינו לא פעם ולא פעמיים איך אנשי מקצוע משדרגים נכס באופן משמעותי יש גם רתיעה מהיציאה לדרך. הסיבה: כולנו גם ראינו לא פעם ולא פעמיים איך שיפוץ פשוט לכאורה מסתבך, מתארך שלא לצורך, מתייקר ובעיקר גורם לעוגמת נפש של ממש. שיפוץ דירה עם שיפוצים ומרוצים מבטיח מקסימום תמורה ומינימום בלגן.

ניסיון

התפיסה המקובלת היא שכשמתחילים פרויקט של שיפוץ דירה קומפלט אי אפשר לדעת איך הוא יסתיים כי תמיד צצות בדרך הפתעות. הכלל הנ"ל נכון רק כשמי שמוביל את התהליך הוא חסר ניסיון. קבלני שיפוצים בעלי ניסיון עשיר יכולים לדעת מה יקרה לאורך הדרך וצופים מראש כל בלת"מ כמעט, וזאת בזכות העובדה שהם כבר ראו הכל ומסוגלים לזהות מראש את המכשולים הצפויים.

בהתאם, הניסיון מונע מצבים שבהם השיפוץ מסתבך, מתארך ומתייקר, ומבטיח לבעלי הבית ראש שקט באמת.

בקיאות

שיפוצים, ובפרט שיפוץ דירה ישנה, מחייבים הבנה מעמיקה בשלל נושאים: אינסטלציה, ריצוף, מטבחים, עבודות גבס, חיפויים שונים, חשמל, תאורה ועוד.

כשאתם בוחרים בצוות מומחים שצבר ידע רב בכל סוגיה שעשויה להיות רלוונטית עבורכם, ובנוסף מקפיד להתעדכן בכל החידושים בעולם השיפוצים, התוצאה תהיה אופטימלית - עוד סיבה טובה להזמין את השיפוץ מאתר שיפוצים ומרוצים.

חומרים מובחרים

קבלני שיפוצים שמכבדים את עצמם, ושחשוב להם לשמור על השם הטוב שרכשו במשך שנות העבודה הרבות בתחום - וכדאי לזכור שעבור אנשי המקצוע שעוסקים בשיפוצים מוניטין הוא נכס יקר ערך במיוחד - עובדים אך ורק עם חומרים מובחרים, כאלה שיחזיקו מעמד במשך שנים רבות מאוד. הרווח שלכם הוא בית משודרג לטווח הארוך.

יחס עלות תועלת משתלם

באופן טבעי כל מי שרוצה לשנות את המקום שבו הוא חי ומבלה במשך שעות רבות מדי יום שואל את עצמו כמה עולה לשפץ דירה. התשובה מן הסתם משתנה בהתאם לגודל הנכס, היקף השינויים המבוקש ופרמטרים נוספים, אבל יש גם מכנה משותף לכל הצעות המחיר שתקבלו: בהצעות מחיר יקרות מאוד כדאי לחשוד, בגלל שיש סיכוי סביר שהקבלן מנסה לנצל את חוסר הידע שלכם בתחום.

גם מהצעות מחיר זולות מאוד כדאי לחשוש, וזאת מהסיבה הפשוטה שכל חברת שיפוצים חייבת להרוויח מכל פרויקט, ואם העלות נמוכה במיוחד יש סיכוי סביר שהחברה תחסוך בחומרי גלם ו/או באיכות העבודה עצמה.

הדבר הנכון לבחון אותו הוא יחס עלות-תועלת: קבלן שיפוצים אמין, זמין, שבוחן בקפידה את המצב הקיים, מקשיב לרצונות ולחלומות שלכם, מבהיר מה ניתן ליישם - ואז מספק הצעת מחיר ריאלית ומשתלמת בדרך לשינוי משמעותי לטובה.

ליווי צמוד

שיפוץ דירה, גם כשהוא נעשה בידיים מיומנות ומנוסות במיוחד, הוא פרויקט שמתאפיין תמיד באי ודאות מסוימת. לרובנו לא קל להתמודד עם חוסר הוודאות ועם היציאה מהשגרה המוכרת, ולכן קבלן שיפוצים רציני ומקצועי באמת מקפיד על ליווי צמוד של האנשים שחיים בבית שעובר שיפוץ (או האנשים בעסק שמשתדרג) - כך שגם התוצאה הסופית תהיה מרשימה וגם הדרך אליה תהיה קלה ככל האפשר.