ראשי ''ימינה'' בשומרון
ראשי ''ימינה'' בשומרוןPhoto by Ben Dori/Flash90

מפלגת ימינה הגיבה בחריפות לוועדת הבחירות בעקבות עתירת מפלגת עוצמה יהודית נגדה בטענה כי הפיצה הודעות מזויפות.

"ימינה לא הפיצה ההודעות. עוצמה לא טרחו לבדוק ומשתמשת ביו״ר הועדה ככלי משחק פוליטי. התנהגות נלוזה שיטתית, חוזרת ונשנית", אומרים בימינה.

"מציעים לאיתמר בן גביר שמתמחה בעתירות הוצאת דיבה להזהר בהאשמותיו. הסמס המדובר אינו של ימינה וכך גם מוגש בתגובה לשופט מלצר. אנו מצפים להתנצלות ברורה על ההאשמה. מציעים לבן גביר לבדוק מי אצלו עסוק בזיופי סמסים בכדי לעתור עתירות סרק לצורך כותרת מכפישה לרגע".

בימינה הוסיפו כי אם היה ניתן לעתור בשל דיבה במסגרת ההליכים בוועדת הבחירות היו עושים זאת "אילו במסגרת הליכים אלו ניתן היה להגיש עתירה שכנגד, בגין האשמות השווא וההשמצות של העותרת כנגד המשיבה – המשיבה הייתה עושה כן".

"העותרת רואה את עצמה מוסמכת לכהן גם כשוטר, גם כשופט וגם כתליין. זאת כיוון שהעותרת כבר הפיצה ברבים, כדבר שבעובדה, כי המשיבה (ימינה) היא זו שהפיצה הודעה זו". בימינה מוסיפים, "ברור כי עתירה זו לא נועדה לברר את העובדות לאשורן – אלא לשמש רק כלי תקשורתי בידי העותרת, בעוצמה עסוקים בהשמצת ימינה בריש גלי וברבים, תוך פרסום האשמות שווא כנגדה. מדובר בהתנהגות שיטתית ומתמשכת של עוצמה יהודית שמשמיצה את רשימת ימינה – בימינה דורשים להשית על עוצמה הוצאות בשל התנהגות חמורה, פוגענית וחותרת תחת הבסיס של עצם קיום ההליכים בפני כבוד יו"ר הועדה".

"למותר לציין גם, כי אין המדובר במעידה חד פעמית של העותרת, אלא בהתנהגות נלוזה שיטתית, חוזרת ונשנית. המשיבה סבורה כי האמור לעיל מחייב, לכל הפחות, פסיקת הוצאות לדוגמא כנגד העותרת".