ימינה בסרטון חדש: נכון. אנחנו לא מושלמים

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא אחר הצהריים (שישי) לאנשי הימין שלא להצביע למפלגת עוצמה יהודית.

החלטתו של ראש הממשלה באה בעקבות בדיקה מעמיקה שערך הליכוד על סיכויי המפלגה להיכנס לכנסת, מאחר והבדיקה העלתה כי המפלגה אינה עוברת את אחוז החסימה החליט נתניהו לצאת פומבית נגד המפלגה משום שזו מסכנת את שלטון הימין ותביא לשריפת עשרות אלפי קולות.

נתניהו פרסם סרטון שבו הוא מצולם יחד עם הסוקר הראשי של קמפיין הליכוד ג׳ון מקלוקלן, "לאחר בדיקה מעמיקה והרבה סקרים שביצענו, ברור מעל לכל ספק שעוצמה לא עוברת את אחוז החסימה, הם עברו אצלנו בסקר אחד בלבד מתוך עשרות אבל לפי הסקרים האחרונים אין שום סיכוי שהם יעברו את אחוז החסימה, זה ודאי, אל תזרקו את הקול שלכם לפח".

נזכיר כי ביום רביעי יצא ראש הממשלה בראיון לערוץ 7 נגד הצבעה למפלגת עוצמה, "מי שמצביע לבן גביר זורק קולות לפח".

"השתגעתם? אם אתם הולכים לזרוק קולות לפח על מפלגות שלא עוברות כמו עוצמה יהודית ונועם - אנחנו נפסיד את הבחירות. למה? תנו את הקול לנו. כמה פעמים נחזור על הטעות הזו?".

בעוצמה יהודית אמרו בתגובה כי "החלטת נתניהו אומרת באופן ברור כי פני הליכוד לממשלת האחדות. לפי כל הסקרים, הפנימיים והחיצוניים - אין רוב 61 לגוש הימין ללא עוצמה יהודית, ומסתבר שבליכוד מעדיפים ממשלת אחדות על פני ממשלת ימין חרדים".

"עדיין יש אפשרות אחת להקמת ממשלת ימין - כניסת עוצמה יהודית לכנסת. כניסה של עוצמה יהודית לכנסת תחייב את נתניהו להקים ממשלת ימין ותמנע ממשלה מסוכנת עם גנץ. נמשיך לחבק את נתניהו אך לשמור עליו מימין".

נתניהו והסוקר הראשי של קמפיין הליכוד ג׳ון מקלוקלן