ארכיון
ארכיוןצילום: דוברות מד"א

רוכב אופניים כבן 30 נהרג מפגיעת מכונית ליד להבות חביבה שבשרון, וכמה שעות לאחר מכן נהרג גבר בן 45 בתאונה במעורבות שלושה כלי רכב בגליל התחתון.

הדיווח על התאונה בכביש 581 ליד להבות חביבה התקבל במוקד מד"א בשעה 8:51. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו את רוכב האופניים שנפצע לבית החולים הלל יפה, שם נקבע מותו.

חובש רפואת חירום במד"א אמג'ד גנאים סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופניים שוכב על הכביש כשהוא בהכרה מעורפלת עם פגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, מתן תרופות והנשמה והוא פונה לבית החולים בניידת טיפול נמרץ במצב קשה ולא יציב".

מאורח יותר התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב כרמל על תאונה במעורבות שלושה כלי רכב בכביש 784, סמוך לחנתון, חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לשני פצועים במצב קשה, אחד מהם מת מפצעיו, אדם נוסף פונה במסוק עם פגיעה רב מערכתית לבית החולים רמב"ם.

חובש בכיר במד"א איאד היבי סיפר: "מדובר בתאונת דרכים חזיתית קשה מאוד. מעוצמת התאונה אחד מכלי הרכב שהיו עם פגיעות קשות עלה על מעקה הבטיחות והרכב השני היה במרכז הכביש. שני הנהגים נלכדו ברכבים כשהם סובלים מפגיעות. תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו בדיקות רפואיות. גבר כבן 40 היה מחוסר הכרה וללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. הפצוע השני היה בהכרה וסבל מחבלות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה והוא מפונה במסוק לבית חולים".