מיצג הקברים
מיצג הקבריםצילום: יחצ

במסגרת המלחמה בשאננות החרדית לקראת הבחירות, השיק מטה 'יהדות התורה' בבני ברק מיזם שמטרתו להעיר את הבוחרים הרדומים לצאת להצביע ביום הבחירות.

במסגרת המיזם, הניחו פעילי המטה דמויי מצבות ברחובה של עיר בבני ברק ועליהם נכתב: "פה יטמנו על ידי בעלי זכות בחירה חסרי אחריות שישבו שאננים בביתם ביום הבחירות".

המיצג מכיל כיתובים נוספים המסבירים את שעלול להתרחש בשבועות הקרובים במידה ומפלגות השמאל וליברמן יובילו את המערכת הפוליטית יממה לאחר הבחירות.

בדברים המחישו יוזמי הקמפיין כיצד קיצוץ בתקציבי אברכי הכוללים עלול להוביל לירידה בלומדי תורה. "ספרי קודש, הלכה ואגדה שננטשו מבלי לומד לאחר שלומדיהם נאלצו לעזוב את עולם התורה בעקבות גזירות כלכליות דרקוניות לצד נשמות של בחורי ישראל שעזבו את היכלי הישיבות לאחר שלא עמדו בקיצוצי התקציב החדים".

"יחד עם אלפי שעות של לימוד תורה של עמלים לפרנסתם שעקב קיצוץ בקצבאות הילדים והבטחת הכנסה נאלצו להוסיף עוד שעות עבודה, בצוותא עם הבל פיהם של תשב"ר זכים וטהורים שנפשם זוהמה בלימודי ליב"ה".

"כל זאת בכפיפה אחת עם מאות ואלפי זכויות של יהודים כשרים שנאסר עליהם לעבוד בהפרדה ומתוך יראת שמיים ולשמור על החינוך הטהור והקדוש שקיבלו הי"ד".

המיצג חותם במילים: "נותרו רק 72 שעות לעצור את הזוועות" תוך קריאה לצאת מהשאננות ולחזק את רשימת יהדות התורה ג' ביום הבחירות.