לא באנו להיות ניצבים בקמפיין של נתניהו

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מבהיר כי לא יקבל מצב שבו החלטת הממשלה על הסדרת מבואות יריחו לא תעלה להצבעה בישיבת הממשלה שהתכנסה בבקעה.

עם כניסתו בצהריים (ראשון) לישיבה אמר סמוטריץ' לערוץ 7, "הגענו לכאן שרי הממשלה באווירה חגיגית כדי סוף סוף לעשות את מה שהיה צריך לעשות לפני עשר שנים או לפחות לפני 4 שנים ולהסדיר את היישוב מבוא יריחו".

"אני שומע דיבורים מחוץ לאוהל האם כן יעלו להצבעה או לא יעלו להצבעה מכיוון שהיועץ המשפטי לממשלה מסרב", הוסיף, "אני מזכיר: ראש הממשלה בספין הפוליטי של חוק המצלמות לא הייתה לו שום בעיה להעביר הצעת ממשלה בניגוד לעמדת היועץ, אוי ואבוי אם זה לא יקרה כאן עכשיו וזה לא יעבור. לא באנו לכאן להיות ניצבים בקמפיין הבחירות של נתניהו ושל הליכוד. באנו להסדיר את מבואות יריחו, באנו לפתח את ההתיישבות ולעשות טוב לעם ישראל לארץ ישראל".

לדבריו, "אם זה לא עובר כאן, אז מתברר שנתניהו עושה ספינים והוא לא מתכוון לא להחיל ריבונות ולא להסדיר את ההתיישבות. הוא לא עשה את זה בעשר שנים שהוא ראש ממשלה ובארבע השנים האחרונות, והוא גם לא יעשה את זה בהמשך. אסור לקנות ספינים".

"אני דורש ממנו תעלה את זה להצבעה תעביר את זה ההתנגדות של היועץ היא חסרת בסיס משפטי לחלוטין. אנחנו לא קונים את הספינים האלה", חתם סמוטריץ'.