קלפיות
קלפיותצילום: Flash90

גופי שמאל הודיעו בימים האחרונים כי בכוונתם להסתובב ברחבי הקלפיות במגזר הערבי בכדי למנוע מ"הבריונים של הליכוד", כלשונם, לשמור על טוהר הבחירות.

בנוסף, בעקבות עתירה שהוגשה צפוי יו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר לאסור על פעילותו של פרויקט "שומרי הסף", בשל "חשש להפרעת הסדר הציבורי ביום הבחירות".

בשבוע שעבר יצא קמפיין גיוס המונים של בכירי ההתיישבות במטרה לגייס אלף אנשים עבור הפרויקט החדש שמטרתו לשמור על משקיפי הקלפיות במגזר הערבי.

נושא המצלמות כזכור עורר עניין רב בישראל זאת בשל החשש לזיופים שעלולים להטות את תוצאות הבחירות. האיסור על הצבת מצלמות עורר פחדים בקרב חברי ומשקיפי הקלפיות שחוששים לחייהם, זאת לאחר שנחשפו לפעילות במגזר הערבי נגד יהודים שבאו לשמור על טוהר הבחירות.

ראשי מטה "שומרי הסף" שפועלים למען טוהר הבחירות מוחים על העובדה כי עד לרגע זה השופט חנן מלצר לא אסר על גופי השמאל לחדול מפרובוקציות וקוראים לכל האזרחים לסייע ולתרום על מנת לשמור על חיי חברי הועדה והמשקיפים היהודים במגזר הערבי.

בין ראשי המטה: ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ, בני קצובר ממקימי ההתיישבות, משה סוויל מגוש עציון, חיים פלק מעפרה, איציק שדמי ועוד.

לתרומות במיזם לחצו כאן