איילת שקד: נתניהו וסביבתו שונאים אותי באופן אישיC-live

יו"ר ימינה, איילת שקד, נשאה הצהרה מיוחדת בתום ישיבת חירום של מועמדי המפלגה.

"נתניהו מעולם לא באמת רצה אותנו בממשלתו. זו האמת. נתניהו תמיד פונה למצביעים שלנו, לא למצביעי ש"ס, יהדות התורה ובטח לא נלחם מלחמת חורמה בליברמן שעבר לגוש השמאל. האמת היא: שוב ושוב מקבל נתניהו, בעצת אותה סביבה קרובה, החלטות שנוגדות את רצון בוחרי המחנה הלאומי", אמרה שקד.

"הבנתי שהמדינה חשובה לנתניהו וסביבתו הקרובה אבל כנראה שיש משהו שגובר על זה – אני. אתם הרי יודעים שאני תמיד עשיתי הכל כדי להיות במקום של המבוגרת האחראית בקשר הזה. תמיד ספגתי, תמיד הייתי מהנעלבים ואינם עולבים. וכן, אני בן אדם. ואני מודה שזה כואב לי. זה כואב לי משום שהגעתי לחיים הציבוריים מתוך כוונה לעסוק בליבת החיים שלנו פה והבנתי שהרבה דברים נמנעים ממני מסיבות לא נכונות", הוסיפה יו"ר ימינה.

היא טענה כי "הסיבה היחידה שנתניהו הולך לנו על הראש היא שהוא רוצה לראות אותי ואת רשימת הימין הכי אידיאולוגית, את הציונות הדתית, קטנים, עלובים ולא משפיעים. אני מודיעה כאן היום שהפעם הזו חבריי לרשימת ימינה ואני בראשם לא מתכוונים להידרס תחת גלגלי המשאית של נתניהו. אני לא אתן לטינה שנתניהו וסביבתו הקרובה רוחשים כלפיי לפגוע בדברים החשובים באמת שעליהם אנחנו נלחמים".

"אל תתנו בפעם הזו לקמפיין הגוועלד של נתניהו להשפיע עליכם. הוא פשוט לא אמיתי. גודל הגוש הוא מה שקובע - וליכוד גדול מדי יקים ממשלת שמאל בלעדינו", אמרה שקד.

לדבריה, "מגיע לציבור לראות את התכנית המדינית שמסתתרת מעבר לפינה ושתיצור את "עוטף כפר סבא" ו"עוטף ירושלים": אדוני ראש הממשלה, איפה המפה האמיתית? יכול להיות שהיא הרסנית יותר מהמפה שפרסמנו היום? מדוע אתה מסתיר אותה? אני דורשת לפרסם אותה עוד היום – עוד לפני ההליכה לקלפי".

"אני אומרת לכם. כבר עכשיו הליכוד ביא המפלגה ביותר. אם ימינה לא תהיה גדולה תקום ממשלת שמאל חילונית. ביום שלישי כל הימין האידיאולוגי והציונות הדתית חייבים פעם אחת ולתמיד- כאיש אחד- לא ליפול למלכודות הגאוועלד", סיכמה שקד.

בליכוד הגיבו להצהרה ואמרו, "למרבה הבושה הספין של סמוטריץ׳-שקד ובנט כבר הוכחש על ידי ממשל טראמפ".

"גם שקד, שרק לפני חודשיים עוד ניסתה להצטרף לליכוד, יודעת שזה לא משנה אם המפלגה שלה תקבל מנדט יותר או פחות, אבל אם הליכוד לא תהיה המפלגה הכי גדולה - נקבל ממשלת שמאל של לפיד-גנץ והמפלגות הערביות", לשון תגובת הליכוד.