"העובדה שמדינת ישראל נמצאת במערכת בחירות שניה בחצי שנה גורמת לצערי לאדישות בקרב הציבור הישראלי", אומרת סגנית שר החוץ וח"כ ציפי חוטובלי היום (ראשון) בראיון לערוץ 7 .

"הבחירות הקרובות הן משמעותיות וקריטיות לעתיד המחנה הלאומי ושאננות יתר עלולה לעלות לנו ביוקר. ממשלת הימין הביאה הישגים רבים, פריחה מדינית חסרת תקדים, עברנו לשיח של החלת ריבונות עם גיבוי אמריקאי, זה אירוע היסטורי שאסור לנו להחמיץ, כפי שהבטיח ראש הממשלה בשבוע שעבר".

על מנת שנוכל להבטיח שההצלחות האלו ימשכו אנחנו צריכים להיות בטוחים שאנשי ימין יצאו ביום הבחירות להצביע ולקבוע את גורל המדינה לשנים הקרובות, וזו החשיבות העליונה של מטה זזים לימין שפועל במרץ בימים אלו לגיוס מתנדבים לשורותיו.

מה המטרה של זזים לימין?

המטרה של "זזים לימין" היא לדאוג שביום הבחירות הציבור הימני, לא משנה לאיזו מפלגה הוא מצביע בתוך המחנה, לא ישאר אדיש ויצא להצביע. אנחנו רוצים להגדיל את אחוזי ההצבעה בתוך גוש הימין ולוודא שהציבור יבין את החשיבות של כל קול. ביום הבחירות אלפי מתנדבים יעברו מבית לבית ברחבי הארץ, יוודאו שאנשים מימשו את זכות הבחירה שלהם ויסייעו להם בהגעה לקלפי במידה והם זקוקים לכך.

מי הם השותפים שלכם?

המטה של זזים לימין הוקם על ידי הליכוד ומי שמוביל אותו הוא השר זאב אלקין שעושה זאת לא בפעם הראשונה. אני נמצאת בקשר עם אולפנות, מדרשות, ישיבות וגופים נוספים שמבינים את משמעות המהלך הזה ויחד עם מערך של מתנדבים, עובדים והרבה אנשים טובים שעתיד המדינה חשוב להם נעשה הכל כדי לדאוג שכל מי שמצביע לכלל מפלגות המחנה הלאומי לא ישאר אדיש ביום הבוחר ויצא להצביע.

האם הוא משפיע רק על הליכוד או גם על מפלגות אחרות?

בזזים לימין לא קוראים להצביע למפלגה מסוימת. אנו רוצים שכל מי שמחזיק בתפיסת עולים ימנית ומבציע לאחת המפלגות במחנה הלאומי יעשה זאת. הבחירות האחרונות לימדו אותנו כמה שאלת הגוש היא חשובה ואני מקווה שהציבור יבין את זה הפעם.

גם אריאל קלנר, חבר כנסת מטעם הליכוד שמשמש בתפקידו שלושה חודשים מבקש לחזק את פעילות מטה זזים לימין.

"האתגר שלנו היא לגייס לפחות 61 מנדטים לגוש הימין, כדי שנוכל להקים ממשלת ימין נאמנה להתיישבות ולערכים של ריבונות וכינון ממשלה. האתגר הכי גדול מבחינתנו כרגע הוא העלאת אחוזי ההצבעה. נעשה כל שביכולתנו על מנת להוציא אנשי ימין לקלפי שיגיעו להצביע מחרתיים. אנחנו רוצים למזער את איבוד הקולות.

בבחירות הקודמות הצלחנו להגדיל בעשרה אחוז ואנחנו מקוים הפעם להעלות ב20% וזה הדבר הכי חשוב בשלב הזה של 48 לפני פתיחת הקלפיות. לכן נפעל בכל הארץ באיזורים שמזוהים עם הימין מצד אחד ומצד שני ידוע לנו שאחוזי ההצבעה בהם נמוכים"

מטה המתנדבים שלכם מבוסס ברובו על נוער

נכון. הרוח של החברה הצעירים שמגיעים עם ערכים ודאגה למדינה מעורר הערכה גדולה. בחורות ובחורים צעירים שמגיעים עם מאור פנים ורצון לתרום, מעוררים הערכה ואמפתיה גדולה וגם יצליחו לשדל אחרים לצאת ולממש את זכות ההצבעה שלהם. במטה ניתן למצוא גם מבוגרים רבים, תושבי יהודה ושומרון וערים בהן אנו מתכוונים לעבור ביום הבחירות והן מכוונים ורתומים במאה אחוז לטובת משימת העל- להוציא אנשים מהבית להצביע.

מה התחדש מהפעם הקודמת בה פעל המטה?

עשינו הפקות לקחים מהבחירות הקודמות. חידדנו נהלים ונערכנו לוגיסטית. השינוי הגדול ביותר מבחינתנו, הוא שבפעם הקודמת נפלנו בפח ההונאה של אביגדור ליברמן מתוך מחשבה שהוא שייך לגוש הימין, ואילו הפעם אנחנו לא נפעל באיזורים בהם יש ריבוי מצביעי ליברמן. המטרה היא להגיע ל61 מנדטים בלעדיו.

הציבור הדתי לאומי פעיל במיוחד במטה 'זזים לימין' איך אתה מסביר את זה?

הציבור הדתי לאומי הוא ציבור אידיאליסטי שארץ ישראל ועמם ישראל בנפשו, ציבור שמוביל בכל התחומים בעם ישראל, ולכן הוא נרתם ראשון ורוצה להשפיע.

חשוב להבין שחזית ההתיישבות והמגורים ביהודה ושומרון יהיו הראשונות להיפגע במידה ולא תכונן כאן ממשלת ימין. כולנו זוכרים מה היה פה כשפעלו ממשלות שמאל. הבטחון וא"י הם הראשונים שנפגעים ועלינו לשמור עליהם.

בשורה התחתונה, אתה מאמין שתצליחו בסבב הבחירות הזה להביא את הימין לנצחון ולהרכבת ממשלה?

אני מאמין שלצד אלפי המתנדבים ברחבי הארץ, ביחד עם המאמצים הנוספים שנעשים בע"ה נצליח לנצח יחד עם המחנה הלאומי כולו.