ראש ישיבת שבי חברון: נצביע טב

הרב חננאל אתרוג, ראש ישיבת שבי חברון, הודיע על תמיכתו במפלגת ימינה.

בסרטון שמפרסם הערב מסביר הרב "אנחנו עומדים בשעות האחרונות לפני יום הבוחר, יום שהתרגלנו אליו לצערנו ולמרות זאת, אסור לנו להיתפס לציניות, אסור לנו להיות שאננים. זה יום דין. זה יום של מלכות ישראל.

''ביום הזה יש לך כח להכריע איך יקבעו סדרי השלטון לשנים הבאות. סדרי השלטון הם אלה שיש להם השפעה מאוד מהותית. 'מאן מלכי? רבנן'. אשרינו מה טוב חלקנו שהקב"ה זיכה אותנו להקים את המדינה הזאת והמדינה הזאת צריכה שנעזור לה. אני יודע שוב שהציניות צפה והיא מבינה שלא הכל מושלם ויש בעיות ויש מורכבויות אבל אנחנו צריכים לקום ולהצביע".

הרב אף קרא להצביע ל''ימינה'' בקלפי: "אנחנו צריכים להצביע לאותיות טב. אני ממש מאמין בכך. משום שיש שם אנשים מלאי אהבה לעם ישראל לארץ ישראל ולתורת ישראל. יש שם אנשים מקצוענים שמאמינים במגמה של המדינה. אנחנו זוכרים שהקב"ה נתן לנו את המדינה הזאת בשביל להקים ממלכת כהנים וגוי קדוש ולתקן עולם במלכות שדי ולהרים את הקודש בעולם.

''יש אנשים שבאמת אכפת להם והם רוצים את זה והם ידעו לכרות את הבריתות הנכונות ואת הקואליציות הנכונות, הם פועלים בפקחות ובתבונה ובאורך רוח. אני ממש מבקש להשיל מעלינו את חלודת הציניות ולהפתח להבין שהעיקר כמובן זה להגדיל תורה ולהאדיר. בתוך כל זה מחר נגיד לשם יחוד קודשא בריך הוא ונצביע טב".

הרב חתם את דבריו ואמר: "בעזרת ה', ה' יפרוש סוכת שלום על עמו ישראל ונזכה להגדיל תורה ולהאדירה ולעזור ולסייע ולהתפלל שכנסת ישראל תלך ותשוב אל התורה הברוכה והאהובה שלה על כל מלוא רוחב ארצנו".