בתפקיד המציל: איילת שקד

בכירי מפלגת ימינה, איילת שקד, נפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ' נפגשו אחר הצהריים (שלישי) במטה המפלגה להתייעצות דחופה, זאת על רקע הדיווח על אחוזי הצבעה נמוכים מאוד בהר חברון, בשומרון ובחבל בנימין.

שקד פנתה לציבור הציוני דתי וקראה לו שלא להיות אדיש ביום הבחירות, "בני ובנות הציונות הדתית - תתעוררו. כרגע הרשימה המשותפת גדולה פי שניים מהרשימה של הציונות הדתית", דברי שקד.

"זה הזמן להתעורר. יש לנו כמה שעות, צריך לנצל אותן. אני לא רוצה לשמוע אחר כך בכי ונהי, 'אוי חבל שאתם קטנים ולא יכולים להיכנס לממשלה' – זה בידיים שלכם! אנחנו דמוקרטיה מפוארת, אתם קובעים את הגורל שלכם.

תסתכלו על המפה הזו, תסתכלו על השחור הזה. אני פונה כרגע לתושבי כפר סבא, ירושלים, עפולה, מודיעין: אם אתם לא רוצים להיות 15 שניות מהממ"ד – טב ועכשיו. לא לבכות אחר כך. אני לא רוצה לשמוע אחר כך בכי וצער. אנחנו היינו בסרט הזה לפני 5 חודשים. עשינו את הדבר הנכון, איחדנו את כל הימין האידיאולוגי והציונות הדתית ביחד, אז עכשיו לצאת ולהצביע טב", כך שקד.

השר לשעבר נפתלי בנט אמר "השעה 14:40, היום יום הבחירות - והימין רדום. אני קורא קודם כל למתיישבים באריאל, בגוש עציון, ביהודה ושומרון: אנחנו הולכים לאסון הזה (תכנית החנק) אם אתם לא תצאו עכשיו להצביע. גם תושבי נתניה, גם תושבי עפולה – תצאו עכשיו מהבית".