הרב דרוקמן: המצב קשה, צאו להצביע

בשעות האחרונות בדק חמ"ל הישובים של מועצת יש"ע את מצב ההצבעה בהתיישבות.

במועצה טוענים כי בישובים הגדולים ביהודה ושומרון נרשמו עד כה אחוזי הצבעה נמוכים יחסית לבחירות הקודמות. בין היישובים שבהם נרשם לטענת אנשי המועצה שיעור הצבעה נמוך נמצאות הערים אריאל ומעלה אדומים והמועצה המקומית קריית ארבע.

בעקבות כך יצא הערב (שלישי) יו''ר מועצת יש''ע חננאל דורני בקריאה דחופה: "אנחנו מזהים ביישובים הגדולים ביהודה שומרון אחוזים נמוכים ביחס לבחירות הקודמות".

"הפעם אנחנו מצביעים על הבית של כולנו ועל עתיד ההתיישבות, על ריבונות ופיתוח האזור. נשארו שעות אחרונות להשפיע על התוצאות - צאו להצביע למען ההתיישבות", הוסיף דורני.

לנוכח הדיווחים על אחוזי הצבעה נמוכים בקרב המגזר הדתי לאומי בבחירות הנוכחיות יצא גם ראש ישיבות בני עקיבא, הרב חיים דרוקמן, בקריאה לציבור לצאת ולהצביע.

"המצב קשה, אני קורא לכולם, צאו להצביע", אמר הרב דרוקמן, "אנחנו באמת נלחמים הפעם על הבית, על הבית הפיזי על הבית הרוחני, על ארצנו הקדושה, על צביונה היהודי של מדינתנו הקדושה".

"לכן יש משמעות מיוחדת לעשות מעל ומעבר כדי להרבות בכנסת נציגים של הרשימה טב שנציגיה בוודאי יעמדו בתוקף, הן על משמר ארצנו והן על צביונה היהודי של מדינתנו", הוסיף הרב דרוקמן.