הרב פרץ במטה ימינה. הערב
הרב פרץ במטה ימינה. הערבצילום: אהוד אמיתון/TPS

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי-האיחוד הלאומי, הרב רפי פרץ, הודה הערב (שלישי) לפעילי המפלגה, "לפני הכל אני רוצה להודות לכל הפעילים והפעילות של הבית היהודי, האיחוד הלאומי והימין חדש שנתנו מעצמם".

"הייתה מערכת בחירות קשה ומורכבת, עשינו ויתורים והחלטות קשות כדי ללכת יחד וכן, גם ציפינו ליותר. שוחחתי עם ראש הממשלה נתניהו הערב ואנחנו מתואמים לגמרי במטרה להרכבת ממשלת ימין ולהמשך הדרך יחד. הדבר הנכון ביותר שעלינו לעשות כרגע הוא להמתין לתוצאות האמת", ציין הרב פרץ.

הרב פרץ הוסיף, "אני רוצה לפנות לכל חברי מכל המפלגות, אנחנו אחרי חצי שנה שבה החברה הישראלית נקרעת מבפנים, מערכת בחירות שניה שמלאה בסרטונים והכפשות, לכלוך בלתי פוסק. אומר לכם את האמת, ברמה האישית כואב לי שהשיח במערכת הפוליטית והתקשורתית הוא כזה. לכן דווקא הערב חשוב לי להדגיש ולהזכיר לכולנו, וגם אמרתי זאת במהלך הבחירות, אחים אנחנו. שבט אחים ואחיות. מחר בבוקר נצטרך לחיות יחד במדינה. לסחוב את האלונקה יחד. שבועיים לפני ראש השנה, אמצע חודש אלול, זה הזמן לאחות את הקרעים. להבריא את הפצעים והשסעים שיש בינינו".

"אני מאמין בלב שלם שכל אחד מעם ישראל, מכל קצוות הקשת הפוליטית אוהב את המדינה הזאת ורוצה רק בטובתה. הויכוח הוא על הדרך ועל המחיר, אבל מתוך האמונה הזו יצאתי לדרך לפני חצי שנה ונכנסתי לעולם הפוליטי ומתוך אמונה זו קיבלתי על עצמי את התפקיד החשוב להיות שר החינוך של כל ילדי ישראל ומתוך אמונה זו הצבעתי היום בלב מלא הודיה לקב"ה על הזכות להיות חלק מהעם המיוחד הזה, שיודע להתווכח אבל יודע גם להיות מאוחד, להפגין אהבה ולהתגייס אחד למען השני", חתם הרב פרץ