ישראל אייכלר
ישראל אייכלרצילום: קובי ריכטר/TPS

אני מודה לפעילים, לראשי המטות, לגדולי התורה שכיתתו רגליהם, ולריבונו של עולם שסייע בידינו להגיע עד הלום.

אנחנו יודעים שבארץ ישראל אנחנו חיים במדינה קטנה מוקפת מאות מיליוני אויבים שמאיימים עלינו. יש לנו בעיות מעזה, מלבנון ומסוריה שעדיין לא נפתרו. הדבר האחרון שהיישוב היהודי צריך זו מלחמה אנטישמית על הגטו העברי. זה מה שליברמן ולפיד ניסו לעשות. את זה לא נשכח להם שהם ניסו להדיר את החרדים ולהקים ממשלה אנטישמית שתילחם לסגור את תלמודי התורה והישיבות ולאסור אירועים בהפרדה.

הלילה הזה, ולא חשוב מה יהיו תוצאות האמת, התברר שהמזימה הזו קרסה. הציבור היהודי הוכיח שיהדות התורה וש''ס ומפלגות דתיות אחרות התחזקו והן תהיינה חלק בלתי נפרד מכל קרב בלימה על אופיה היהודי של ארץ ישראל. ילדי החיידרים, בחורי הישיבות ואברכי הכוללים ימשיכו ללמוד תורה ואיש לא יוכל להרע להם.

אני קורא לראש הממשלה: יהדות התורה הוכיחה נאמנות עבורך גם בגלל שאתה נרדף וגם בגלל הניסיון שלנו יחד. עכשיו הליכוד חייב לשמור אמונים לציבור החרדי שמי שרוצה לפגוע בנו לא יצליח. אני שמח על הודעתם של הרב ליצמן והרב גפני שנמשיך איתך יחד, בין אם נקים ממשלה יחד ובין אם נצטרך ללכת לאופוזיציה יחד.

אני מקווה שכן נלך לממשלה. לא בגלל שיש לנו בעיה לשבת באופוזיציה. אלא משום שאם אנחנו לא בממשלה קל לפגוע בנו ולשלול את הזכויות הבסיסיות שלנו.

מסביב יהום הסער. העוגן היחיד במדינת ישראל זה הציבור החרדי שהוכיח כאיש אחד בלב אחד נאמנות לגדולי ישראל. בזכות זה יתקיימו ברכותיהם של גדולי ישראל וכל מי שהצביע ליהדות התורה יזכה להיחתם בספרם של צדיקים לשנה טובה.