הלוי: הומור עצמי אף פעם לא מזיק

לשכת העיתונות הממשלתית (לע"מ) בראשותו של ניצן חן ומשרד החוץ, הזמינו את קהילת העיתונאים הזרים בישראל להקרנה מיוחדת של הסרט "המוסד" סרט קומדיית אקשן ופעולה ישראלי בסינמה סיטי בירושלים.

כוכב סרט, השחקן צחי הלוי אמר טרם ההקרנה לערוץ 7 כי "הייחודיות של הסרט 'המוסד' היא עצם העבודה שזה ז'אנר שעדין לא נעשה בארץ ומי שהתחיל אותו הם האחים צוקר מארה"ב ואלון גור-אריה שיצר וביים את הסרט. המוסד שמבחינתי הוא 'אנציקלופדיה מהלכת של קומדיה' עשה בפעם הראשונה סרט בסגנון של פארודיה שצוחקת על עולם הריגול והביטחון הישראלי והבינלאומי, ומעבר לזה לקחת עלילה על 'המוסד' שלכולנו יש יראת כבוד אליו ולעשות לו פארודיה זה ייחודי".

"אנחנו לא רק מגחכים את המוסד אלא את כל סרטי האקשן והריגול", מספר הלוי,"אני מגלם דמות של סוכן מוסד יחד עם השחקן, טל פרידמן וביחד אנחנו נכשלים באחת המשימות שלנו והופכים למאבטחים בג'ימבורי ואז קולטים שיש פעילות שאנחנו יכולים לעשות ודרכה לחזור לשורות המוסד שברקע יש את ראש המוסד שכל השאיפה שלו להדליק משואה ביום העצמאות. לקחת דברים שכולנו מקדשים ולעשות מהם פארודיה. הומור עצמי אף פעם לא מזיק".

הלוי מספר כי יש תגובות מדהימות לסרט, "נכון לעכשיו זה הוקרן רק בישראל והתגובות מדהימות אבל העולם עדין לא נחשף לסרט ואני מאמין שהסרט יופץ כבר בקרוב בעולם".

לסיום אומר הלוי, "בעוד שבוע יצא לדרך הסרט 'מחילה' שגם זכיתי להשתתף בו ועוד סרט אמריקאי ואני בעשייה כל הזמן. אם כולנו כבני אדם נאמץ הומור עצמי זה מתכון לחיים יותר בראיים. שנה טובה לכולם"